سریال غربت رفع توقیف شد

امیر پورکیان، کارگردان سریال غربت از رفع توقیف این مجموعه خبر داد و اعلام کرد که پس از اعمال اصلاحات، ادامه پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی شروع می‌شود.

«پورکیان» توضیح داد که در جلسه‌ای با حضور نمایندگان ساترا، نویسنده و کارگردان، اصلاحات مورد نظر دادستانی مطرح شد و قرار است این اصلاحات طی چند روز آینده به دست عوامل سریال برسد. وی از همکاری دادستانی قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرده است که پخش سریال به زودی ادامه پیدا کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تکلیف سریال غربت چیست؟

مجموعه غربت که از 19 مرداد ماه در پلتفرم «نماوا» به نمایش درآمد، به دلیل آنچه که از سوی منتقدان به تصویرسازی نادرست از مردم حاشیه‌نشین استان‌های عرب‌نشین ایران تعبیر گردید، با اعتراضاتی مواجه و متوقف شد.

سریال غربت

این اعتراض‌ها منجر به اقدام سید محسن موسوی‌زاده، نماینده اهواز در مجلس، شد که اعلام کرد این سریال به قومیت عرب توهین کرده و باید از پخش آن جلوگیری شود. به دنبال این واکنش‌ها، «پورکیان» در پیامی ویدئویی از مردم عرب‌زبان دلجویی کرد و تاکید کرد که هیچ توهینی به قومیت عرب نشده است. او در این ویدئو خاطرنشان کرد که خود متولد اهواز است و خانواده‌اش در جنگ ایران و عراق برای دفاع از این منطقه جانفشانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رفع توقیف سریال غربت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *