حامد آهنگی به سریال جدید مهران مدیری پیوست

پس از حضور «سام درخشانی» و «ژاله صامتی» در این پروژه، اکنون حامد آهنگی نیز برای ایفای نقشی در این سریال کمدی به تیم بازیگری ملحق شده است.

طبق اعلام گزارش‌های غیر رسمی، این شومن نیز به جمع بازیگران سریال جدید مهران مدیری پیوسته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: نام نیک یوسفی از لیست کارگردانان گل یا پوچ مهران مدیری حذف شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حامد آهنگی به سریال جدید مهران مدیری پیوست

مهران مدیری که پس از فعالیت‌های گسترده‌اش در تلویزیون، حضور موفقی در شبکه نمایش خانگی داشته و تاکنون چندین سریال و رئالیتی‌شو را در این بستر ساخته است، این بار نیز با سریال جدیدی به نام پدر قهوه بازمی‌گردد. گفته می‌شود داستان این سریال حول محور مردی می‌چرخد که در رأس مافیای قهوه ایران قرار دارد.

«مدیری» که اخیراً پس از برنامه پربیننده اسکار، با رئالیتی‌شوی گل یا پوچ به شبکه نمایش خانگی بازگشته بود، اکنون مشغول پیش‌تولید سریال پدر قهوه است. این سریال به تهیه‌کنندگی «جواد فرحانی» در حال آماده‌سازی است و «امیر برادران» به‌عنوان نویسنده فیلمنامه آن معرفی شده است.

حامد آهنگی

«حامد آهنگی» که این روزها با برنامه موفق شب آهنگی در یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی به شهرت رسیده، در کنار «مدیری»، «سام درخشانی» و «ژاله صامتی» در این سریال کمدی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، داستان پدر قهوه از یک کمدی هالیوودی اقتباس شده است و ماجرای گروهی را روایت می‌کند که با تصور افزایش قیمت قهوه، همه سرمایه خود را برای خرید این محصول اختصاص می‌دهند؛ اما در ادامه با امضای قراردادی میان ایران و کنیا، قیمت قهوه به‌طرز چشمگیری کاهش می‌یابد و این گروه برای جبران ضررهای خود، به فکر سرقت از بانک می‌افتند.

این سریال در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و طرفداران «مهران مدیری» و بازیگران این اثر بی‌صبرانه منتظر تماشای این کمدی جدید هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *