تریلر سریال The Franchise منتشر شد + تاریخ انتشار

شبکه HBO با انتشار تریلر سریال The Franchise ، تاریخ 15 مهر 1403 (6 اکتبر 2024) را برای آغاز پخش این سریال به کارگردانی «سم مندس» و «آرمندو ایانوچی» را تعیین کرده است.

سریال فرانچایز که توسط «جان براون» خلق شده و او به عنوان تهیه‌کننده اجرایی آن فعالیت کرده است، به داستان گروهی از سازندگان یک فیلم غیر محبوب می‌پردازد که در دنیای سینمایی بی‌رحم و بی‌قانون می‌کوشند جایگاه خود را پیدا کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال The Franchise منتشر شد

تریلر سریال فرانچایز به آشفتگی‌های پنهان در دنیای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی می‌پردازد و این سؤال را مطرح می‌کند که دقیقاً چگونه فیلم‌های سینمایی ساخته می‌شوند؟

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به «هیمش پاتل»، «آیا کش»، «جسیکا هاینس»، «بیلی مگنوسن»، «لولی آدفوپه»، «دارن گلدستین» و «آیزاک پاول» اشاره کرد. بازیگران مهمان نیز شامل «ریچارد ای. گرنت» در نقش پیتر و «دانیل برول» در نقش «اریک» هستند.

سریال فرانچایز در تاریخ 15 مهر 1403 (6 اکتبر 2024)، ساعت 10 شب به وقت محلی آمریکا، از شبکه HBO پخش می‌شود و سپس در پلتفرم Max قابل مشاهده خواهد بود.

این سریال جذاب، مشکلاتی را که یک گروه فیلمبرداری در حال تولید یک فیلم ابرقهرمانی با آن روبرو هستند را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر جذاب این سریال کمدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *