تاریخ اکران فیلم صبحانه با زرافه ها مشخص شد

تاریخ اکران فیلم صبحانه با زرافه ها به کارگردانی «سروش صحت» که یکی از پر بازتاب‌ترین آثار کمدی سینمای ایران در سال‌های اخیر به شمار می‌آید، به صورت رسمی اعلام شد.

این فیلم که در جشنواره فیلم فجر مورد استقبال گسترده منتقدان و تماشاگران قرار گرفت، از تاریخ 2 آبان ماه در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی درمی‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم صبحانه با زرافه ها مشخص شد

از نکات برجسته این فیلم می‌توان به حضور گروهی از بازیگران محبوب سینمای ایران اشاره کرد. هنرمندانی همچون «بهرام رادان»، «پژمان جمشیدی»، «هوتن شکیبا»، «هادی حجازی‌فر»، «بیژن بنفشه‌خواه» و «مجید یوسفی» با نقش‌آفرینی‌های درخشان خود به جذابیت این اثر افزوده‌اند.

داستان فیلم صبحانه با زرافه ها با نگاهی تازه و مملو از لحظات کمدی، مخاطب را به دنیایی فانتزی و شیرین دعوت می‌کند. این فیلم در عین حال که بیننده را با موقعیت‌های طنزآمیز به خنده وامی‌دارد، به موضوعات عمیق و جدی زندگی نیز می‌پردازد و توانسته تلفیقی هوشمندانه از این دو وجه را به نمایش بگذارد.

تاریخ اکران فیلم صبحانه با زرافه ها

با توجه به استقبال گسترده‌ای که این فیلم در جشنواره فیلم فجر تجربه کرد و همچنین حضور بازیگرانی برجسته در آن، پیش‌بینی می‌شود صبحانه با زرافه‌ها در زمره پرفروش‌ترین آثار سینمایی سال جاری قرار گیرد.

در جمع‌بندی می‌توان گفت فیلم سینمایی صبحانه با زرافه‌ها به عنوان یکی از پربازتاب‌ترین آثار کمدی سال‌های اخیر، از دوم آبان ماه در سینماهای کشور به نمایش درمی‌آید و با ترکیبی از داستان جذاب، بازی‌های درخشان و کارگردانی ماهرانه سروش صحت، نویدبخش تجربه‌ای سینمایی مفرح و لذت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرنمایی  این بازیگران در یک فیلم سینمایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *