احتمال ساخت فصل دوم سریال پنگوئن به شدت پایین است

«کالین فارل» درباره احتمال ساخت فصل دوم سریال پنگوئن ابراز تردید کرده و فشار روانی ناشی از این نقش را دلیل این تصمیم عنوان کرده است.

«کالین فارل» می‌گوید که تجربه بازی در سریال پنگوئن بسیار سخت و طاقت‌فرسا بوده است و او در پایان فیلم‌برداری به شدت خسته شده بود. بازیگر نامزد اسکار، اظهار کرده که فشار روانی ناشی از بازی در نقش «پنگوئن» در سریال The Penguin او را تحت تأثیر قرار داده و ممکن است برای فصل دوم این سریال بازنگردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمال ساخت فصل دوم سریال پنگوئن به شدت پایین است

«فارل» اولین بار در فیلم The Batman نقش این شخصیت شرور را بازی کرد و قرار است پس از سریال جدید پنگوئن، در دنباله فیلم یعنی The Batman II نیز بازگردد. «کالین فارل» می‌گوید که تجربه بازی در این سریال بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و او در پایان فیلم‌برداری به شدت خسته شده بود.

فصل دوم سریال پنگوئن

«فارل» درباره احتمال تولید فصل دوم پنگوئن گفت:

نمی‌دانم، دوستش دارم؛ اما بازی در آن واقعاً بیچاره‌ام کرد.

او توضیح داد که با وجود افتخار به ایفای این نقش و اینکه بخشی از تاریخ قصه‌گویی «پنگوئن» باشد، استرس و فشار ناشی از کار باعث شده که تمایلی به بازگشت برای فصل دوم نداشته باشد.

این سریال که داستان آن پس از وقایع فیلم بتمن در گاتهام سیتی اتفاق می‌افتد، به کارگردانی «کریگ زوبل» و نویسندگی «لورن لوفرانک»، از 19 سپتامبر (29 شهریور) از شبکه «مکس» پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رد شدن احتمال ساخت فصل دوم سریال پنگوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *