تریلر فیلم Salem’s Lot منتشر شد

تریلر فیلم Salem’s Lot از «استفن کینگ» منتشر شد و به زودی شاهد حضور خون‌آشام‌ها در این داستان ترسناک و مورد انتظار خواهیم بود.

تریلر Salem’s Lot اقتباسی از رمان مشهور «استفن کینگ» به همین نام، به کارگردانی «گری دوبِرمن»، منتشر شد. این فیلم که از 3 اکتبر (12 مهر) در پلتفرم «مکس» پخش خواهد شد، داستانی ترسناک درباره حضور خون‌آشام‌ها در شهری کوچک را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Salem’s Lot منتشر شد

داستان Salem’s Lot بر اساس رمان «کینگ» در سال 1975 شکل گرفته است و زندگی «بن میر» (با بازی لوئیس پولمن) را دنبال می‌کند. «بن» یک نویسنده موفق است که به زادگاهش، شهری به نام جروزالمز لات، بازمی‌گردد تا برای نوشتن رمان جدیدش الهام بگیرد. او از خانه‌ای متروکه در این شهر تجربه‌ای هولناک داشته و تصمیم می‌گیرد از آن برای نوشتن استفاده کند.

با این حال، همزمان با ورود «بن» به شهر، فردی به نام «کورت بارلو» (با بازی ویلیام سدلر) که یک خون‌آشام قدیمی است، خانه مذکور را خریداری خواهد کرد. او به کمک دستیار انسانی‌اش «ریچارد استراکر» (با بازی پیلو اسبک) شروع به تبدیل ساکنان شهر به خون‌آشام‌ها می‌کند.

هرچه تعداد بیشتری از مردم شهر به خون‌آشام تبدیل می‌شوند، «بن» و گروه کوچکی از انسان‌ها مجبور می‌شوند برای نجات جان خود مبارزه کنند. این فیلم داستان تلاش آن‌ها برای مقابله با «بارلو» و حفظ بقا در برابر این تهدید مرگبار است.

در کنار «پولمن»، «سدلر» و «اسبک»، دیگر بازیگران این فیلم شامل «مک‌کنزی لی» (در نقش سوزان نورتون، معشوقه بن)، «بیل کمپ» (در نقش معلم دبیرستان، متیو برک)، «الفری وودارد» (در نقش دکتر کودی)، «اسپنسر تریت کلارک» (در نقش قبرکن، مایک رایرسون) و «جان بنجامین هیکی» (در نقش پدر کالاهان، کشیش شهر) هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Salem’s Lot چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *