بیژن بنفشه خواه در نمایش رها حضور خواهد داشت

نمایش رها به کارگردانی محمدکیان اسماعیلی و با حضور بیژن بنفشه خواه از مهرماه سال جاری در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا خواهد شد.

این نمایش بر اساس متنی از «فیبی والر بریج» و با ترجمه، طراحی و کارگردانی «اسماعیلی» به صحنه می‌رود. «پریزاد سیف»، علاوه بر ایفای نقش در این نمایش، تنظیم متن برای اجرا را نیز بر عهده دارد. همچنین، «بیژن بنفشه‌خواه» به عنوان صداپیشه و «نورالدین حیدری ماهر» به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بیژن بنفشه خواه در نمایش رها

نمایش رها داستان زنی را روایت می‌کند که در جستجوی عشق و دوستی است، اما هر اقدامش به شکست و نابودی منجر می‌شود. در نهایت، او در میان شوق زندگی، به مواجهه با نبودن می‌رسد.

بیژن بنفشه خواه

سایر اعضای گروه اجرایی شامل «رضا رضایی» به عنوان دستیار کارگردان و طراح نور، «امین رجبی» و «سحر نزهت» در گروه کارگردانی، «مریم محبی» (طراح لباس)، «رویا آخوندان» (طراح گریم)، «محمد صادق زرجویان» (طراح گرافیک و تیزر) و «امیر قالیچی» (تبلیغات مجازی) هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «بنفشه خواه» در نمایش رها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *