حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت (Agatha All Along) ؛ قسمت اول و دوم

با بررسی حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت (Agatha All Along)، نکاتی که هنگام تماشا متوجه آن نشده‌اید را برای شما شرح خواهیم داد.

سریال آگاتا تمام مدت پر از ایستراگ‌ها و ارجاعات هیجان‌انگیزی است. این سریال جدید دنیای سینمایی مارول با بازی «کاترین هان» در نقش اصلی «آگاتا هارکنس»، سه سال پس از وقایع سریال وانداویژن اتفاق می‌افتد؛ جایی که «واندا ماکسیموف» به عنوان «اسکارلت ویچ»، تمام شهر را تحت طلسم خود قرار داد. حالا نوبت «آگاتا» است که در مرکز توجه قرار بگیرد و تلاش کند تا قدرت‌های از دست رفته خود را به عنوان یک جادوگر قدرتمند پس بگیرد.

«آگاتا» از طلسمی که «واندا» در پایان وانداویژن بر او گذاشته بود، رها می‌شود. او توسط یک نوجوان مرموز (با بازی جو لاک) که نام و گذشته‌اش به شکلی ناشناخته مخفی است، آزاد می‌شود. «آگاتا» متقاعد می‌شود تا یک محفل جادویی جدید ایجاد کند و بتواند دوباره در مسیر جادوگران قدم بگذارد و قدرت‌های جادویی‌اش را بازیابد. حال قصد داریم تا به تحلیل سریال آگاتا بپردازیم و نکات مخفی آن را معرفی کنیم.

نقد سریال آگاتا تمام مدت (Agatha All Along)


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت

در ادامه لیست حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت را مشاهده خواهید کرد:

حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت
حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت

سریال آگاتا تمام مدت شامل مجموعه‌ای بزرگ از ایستراگ‌های هیجان‌انگیز، ارجاعات به کمیک‌های مارول و پیوندهای جذاب به «وانداویژن» است که در این مطلب به مهم‌ترین حقایق پنهان سریال Agatha All Along اشاره می‌کنیم.

جنازه اسکارلت ویچ (قسمت اول)

حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت

یکی از حقایق پنهان سریال آگاتا به «واندا ماکسیموف» مرتبط است.  سریال با «آگاتا» در نقش یک کارآگاه سرسخت آغاز می‌شود. «هارکنس» به یک تماس درباره پیدا شدن جسدی در کنار نهر پاسخ می‌دهد. او با همسایه‌اش در وست‌ویو، «هرب فلتمن» که عضو تیم پزشکی قانونی است، ملاقات می‌کند و مشخص می‌شود که قربانی بر اثر ضربه‌ای سنگین و خردکننده جان باخته است؛ گویا چیزی بزرگ و سنگین او را له کرده است.

به‌شدت اشاره می‌شود که این فرد، «واندا» بوده است، کسی که خود در فیلم دکتر استرنج در چندجهانی جنون زمانی که از قدرتش استفاده کرد تا کوه وونداگور را نابود کند، له شد.

قربانی آگاتا انگشتان سیاهی دارد (قسمت اول)

حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت
حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت

یکی دیگر از نکات مخفی آگاتا مرتبط به قربانی «آگاتا» است که با انگشتان سیاه دیده می‌شود. این یک نشانه کلیدی است که تأیید می‌کند قربانی او «واندا» بوده، کسی که در فیلم چندجهانی جنون به‌خاطر استفاده از کتاب قدرتمند دارک‌هولد، انگشتان سیاه داشت. «آگاتا» نیز هنگامی که این کتاب در اختیارش بود (همان‌طور که در وانداویژن دیده شد)، انگشتان سیاه داشت.

سنجاق سینه آگاتا (قسمت اول)

حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت

در نزدیکی محل قتل، «آگاتا» سنجاق سینه خود را در آب پیدا می‌کند، اما در این واقعیت جعلی هنوز نمی‌تواند تشخیص دهد یا به یاد بیاورد که متعلق به اوست. این سنجاق سینه که از بدن مادرش برداشته شده بود (همان‌طور که در فلش‌بک‌های وانداویژن نشان داده شد)، در طول سریال دیده می‌شد.

بعدتر در جریان تحقیقات «آگاتا» مشخص می‌شود که قفلی از مو داخل آن نگه داشته شده، اما هنوز فاش نشده که این مو متعلق به چه کسی بوده است. این یکی از اشارات پنهان در آگاتا بود که احتمالا متوجه آن نشدید.

تیتراژ سریال (قسمت اول)

حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت
حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت

قسمت اول آگاتا تمام مدت، مشابه صحنه‌های آغازین ویژه تلویزیونی هر قسمت از وانداویژن، یک صحنه آغازین با سبک جنایت واقعی ویژه‌ای دارد. این صحنه شامل نام تمام ساکنان اصلی وست‌ویو همراه با نام جعلی «آگاتا»، «اگنس» است، در حالی که نسخه جنایت واقعی آهنگ «صنیف جاده جادوگران پخش می‌شود.

نیکلاس اسکرچ (قسمت اول)

حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت

یکی از اشارات پنهان مارول در سریال آگاتا به فردی به نام نیکلاس اسکرچ مربوط می‌شود. در داخل طلسم واندا، «آگاتا» درب اتاق‌خوابی را باز می‌کند که به «نیکلاس اسکرچ» تعلق دارد، کسی که ظاهراً در کودکی جان باخته است. در کمیک‌های اصلی، «نیکلاس اسکرچ» پسر «آگاتا» بوده که خودش تبدیل به یک جادوگر قدرتمند می‌شود؛ اما در دنیای سینمایی مارول، هنوز مشخص نیست چه بر سر «اسکرچ» آمده و رابطه او با مادرش چگونه بوده است.

گروه تاریکی از جادوگران و جنگجویان (قسمت دوم)

حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت
حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت

در پایان قسمت اول آگاتا تمام مدت، «ریو ویدال» به «آگاتا» هشدار می‌دهد که او تنها کسی نیست که می‌خواهد او را بکشد. همچنین گروهی به نام هفت نفر از سیلم که در قسمت دوم سریال معرفی می‌شوند، نیز قصد جان او را دارند که در انتهای قسمت دوم شاهد آن‌ها بودیم.

در کمیک‌ها، هفت نفر از سیلم فرزندان «نیکلاس اسکرچ» بودند و در نتیجه نوه‌های «آگاتا» محسوب می‌شدند که در ابتدا قصد جان او را داشتند. آن‌ها جادوگران قدرتمندی بودند که توانایی تبدیل شدن به موجودات ماوراءالطبیعه را داشتند. به نظر می‌رسد دنیای سینمایی مارول از نسخه کمیک‌ها الهام گرفته است، هرچند هنوز مشخص نیست تا چه حد این نسخه مشابه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب حقایق پنهان سریال آگاتا تمام مدت چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *