ریدلی اسکات: فیلم گلادیاتور 3 ساخته خواهد شد

فیلم گلادیاتور 3 توسط «ریدلی اسکات» در حال بررسی است و او به طور جدی برنامه‌هایی برای ادامه داستان پس از گلادیاتور 2 دارد.

ریدلی اسکات پس از 24 سال در حال احیای سری فیلم‌های گلادیاتور با فیلم گلادیاتور 2 است و به نظر می‌رسد این پایان کار نخواهد بود. در مصاحبه‌ای با مجله فرانسوی «Premiere»، این کارگردان مشهور اعلام کرد که ایده ساخت گلادیاتور 3 را نیز در ذهن دارد و به‌طور جدی روی آن کار می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ریدلی اسکات: گلادیاتور 3 ساخته خواهد شد

«ریدلی اسکات» در این مصاحبه گفت:

من واقعاً دارم روی ایده گلادیاتور 3 کار می‌کنم.

«اسکات» توضیح داد که پایان فیلم گلادیاتور 2 شباهت زیادی به پایان فیلم پدرخوانده دارد. او گفت در هر دو فیلم، شخصیت اصلی (مایکل کورلئونه در پدرخوانده) به ناچار به جایی کشیده می‌شود که نمی‌خواهد باشد. به همین ترتیب، قسمت سوم این مجموعه نیز حول محور شخصیتی می‌چرخد که در موقعیتی ناخواسته قرار گرفته است.

فیلم گلادیاتور 3

در گلادیاتور 2 «پل مسکال» در نقش «لوسیوس»، «پسر لوکیلا» (با بازی کانی نیلسن) و خواهرزاده «کومودوس» (با بازی خواکین فینیکس) ظاهر می‌شود.

همچنین «اسکات» اعلام کرده که گلادیاتور 2 دارای بزرگترین صحنه‌های اکشن است. او اشاره‌ای به صحنه‌ای کرد که در آن «لوسیوس» با یک کرگدن در کولوسئوم روبه‌رو می‌شود. این کرگدن با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و هوش مصنوعی به صورت کامپیوتری طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم گلادیاتور 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *