پوستر فیلم زودپز منتشر شد

پوستر فیلم زودپز با طراحی «حامد اشعری» رونمایی شد. این کمدی به‌کارگردانی رامبد جوان از چهارشنبه 11 مهر 1403 در سینماها اکران می‌شود.

11 روز مانده به آغاز اکران عمومی فیلم سینمایی زودپز به‌کارگردانی «رامبد جوان»، از پوستر این فیلم که توسط «حامد اشعری» طراحی شده است، رونمایی شد. این فیلم کمدی به‌تهیه‌کنندگی «منصور سهراب پور» ساخته شده و از روز چهارشنبه 11 مهر 1403 در سینماهای کشور به‌نمایش درمی‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پوستر فیلم زودپز منتشر شد

زودپز ششمین اثر بلند سینمایی «رامبد جوان» در ادامه مسیر هنری اوست که تاکنون آثار متعددی در ژانرهای مختلف ساخته است. از جمله فیلم‌های قبلی او می‌توان به اسپاگتی در هشت دقیقه، پسر آدم دختر حوا، ورود آقایان ممنوع، نگار و قانون مورفی اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها در زمان اکران با استقبال مخاطبان مواجه شده‌اند. فیلم زودپز نیز در ژانر کمدی ساخته شده و انتظار می‌رود که همچون آثار پیشین «جوان» توجه زیادی را به خود جلب کند.

در این فیلم ترکیبی از بازیگران با تجربه و شناخته‌شده در کنار چهره‌های جدید به ایفای نقش پرداخته‌اند. از جمله بازیگران مطرح این اثر می‌توان به «محسن تنابنده»، بازیگر توانای سینما و تلویزیون، «نوید محمدزاده» که با آثار متعددی در سینمای ایران شناخته می‌شود و «محمود جعفری» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پوستر فیلم زودپز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *