سریال Pretty Little Liars پس از دو فصل کنسل شد

سریال Pretty Little Liars پس از دو فصل توسط شبکه مکس لغو شد. متأسفانه، بنا به دلایلی، تولید این سریال در فصل دوم متوقف می‌شود.

سریال Pretty Little Liars: Summer School که اسپین‌آفی از مجموعه محبوب Pretty Little Liars بود، پس از دو فصل توسط شبکه «مکس» لغو شد و دیگر برای فصل سوم ادامه نخواهد یافت. فصل دوم این سریال از 19 اردیبهشت 1402 (9 مه 2023) شروع شد و تا 30 خرداد 1402 (20 ژوئن 2023) پخش شد. این مجموعه دنباله‌ای بر سریال Pretty Little Liars: Original Sin بود که پنج سال پس از پایان سریال اصلی Pretty Little Liars آغاز شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Pretty Little Liars پس از دو فصل کنسل شد

شبکه مکس در بیانیه‌ای گفت:

در حالی که سریال Pretty Little Liars با فصل جدید ادامه نخواهد یافت، ما از خالقان آن، «روبرتو آگویر» «ساکاسا» و «لیندسی کالهون بریگ» و همچنین تیم تلویزیونی وارنر بروز بسیار سپاسگزاریم. آنها توانستند با دیدگاه خلاقانه و مدرن خود نسل جدیدی از دروغ‌گوهای زیبا را به نمایش بگذارند که برای مقابله با یک دشمن ترسناک جدید در شهر میل‌وود متحد شده بودند. این مجموعه با سبک ترسناک و سرگرم‌کننده‌ای که ارائه داد، به ریشه‌های سریال اصلی در روزوود ادای احترام کرد.

سریال دروغگوهای کوچک زیبا بازیگرانی مانند «بیلی مدیسون»، «چندلر کینی»، «زاریا»، «مالیا پایلز» و «مایا رفیکو» را در نقش نسل جدیدی از دروغ‌گوهای زیبا به نمایش گذاشت. «مالوری بشتل»، «شارون لیل»، «الکس آیونو»، «جردن گونزالس» و «الیاس کاکاواس» نیز در این سریال ایفای نقش داشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Pretty Little Liars چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *