کایل چندلر برای بازی در نقش هال جوردن در سریال Lanterns انتخاب شد

کایل چندلر ، بازیگر برنده جایزه امی، در حال مذاکره برای ایفای نقش در سریال Lanterns شبکه HBO است که بر اساس کمیک «گرین لنترن» از دی‌سی ساخته می‌شود.

به‌گزارش فیگار و به نقل از مجله ددلاین، اگرچه هنوز هیچکس به این موضوع اشاره مستقیم نکرده است، اما به نظر می‌رسد که «چندلر» قرار است نقش «هال جوردن»، شخصیت گرین لنترن را که پیش‌تر توسط «رایان رینولدز» در فیلم سال 2011 ایفا شده بود را بازی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کایل چندلر در حال مذاکره برای بازی در سریال Lanterns

این سریال که توسط «کریس ماندی»، کارگردان سریال اوزارک، «دیمن لیندلوف» سازنده سریال واچمن و نویسنده کمیک، «تام کینگ» تهیه می‌شود، داستان یک افسر تازه‌کار به نام «جان استوارت» و افسانه لنترن، «جوردن» را روایت می‌کند. این دو کارآگاه بین‌کهکشانی در پی یک معمای تاریک و زمین‌محور، به بررسی یک قتل در قلب آمریکا می‌پردازند.

سریال فانوس ها با هشت قسمت، به‌طور مشترک توسط HBO، «برادران وارنر» و «دی‌سی استودیوز» تولید می‌شود. «ماندی» به‌عنوان «شوارانر» فعالیت خواهد کرد و «لیندلوف» و «کینگ» نیز به‌عنوان نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه همکاری دارند.

این سریال که در ماه ژوئن به‌صورت مستقیم به تولید رسیده، یکی از نخستین عناوین جدید دی‌سی استودیوهای بازنگری‌شده به شمار می‌رود.

سریال Lanterns

«جیمز گان» و «پیتر سفران»، دو رئیس مشترک دی‌سی استودیو، در زمان اعلام این سریال گفتند:

«جان استوارت» و «هال جوردن» از برجسته‌ترین شخصیت‌های دی‌سی هستند و سریال گرین لنتر داستانی اصلی و معمایی را به تصویر می‌کشد که بخش بنیادین دنیای مشترک دی‌سی است که تابستان آینده با سوپرمن آغاز می‌شود.

«چندلر» که به خاطر نقش برجسته‌اش در Friday Night Lights برنده جایزه امی شده، در سریال‌های Bloodline، Catch-22 و Super Pumped نیز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب «کایل چندلر» برای بازی در سریال گرین لنتر به عنوان «هال جردن» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *