همنواز

تاریخ اکران فیلم The Brutalist منتشر شد

تاریخ اکران فیلم The Brutalist مشخص شد و این فیلم از 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) آذر به صورت خیلی محدود به نمایش درمی‌آید.

«استودیوی A24» دو فیلم Queer و The Brutalist را برای فصل جوایز پیش رو برنامه‌ریزی کرده است. این دو فیلم که اخیراً در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمده‌اند، به تازگی توسط «A24» خریداری شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم The Brutalist منتشر شد

فیلم The Brutalist به کارگردانی «بردی کوربت» و با بازی «آدرین برودیل» در تاریخ 30 آذر به صورت محدود اکران می‌شود. این درام درباره زندگی «لاسلو توث»، معمار یهودی متولد مجارستان است که در سال 1947 به آمریکا مهاجرت می‌کند و قراردادی را می‌برد که زندگی او را به طور کلی تغییر می‌دهد.

«کوربت» برای کارگردانی این فیلم جایزه «شیر نقره‌ای» بهترین کارگردان را در جشنواره ونیز دریافت کرد. The Brutalist علاوه بر جشنواره تورنتو، در فهرست رسمی انتخاب «جشنواره فیلم نیویورک» نیز قرار دارد.

تاریخ اکران فیلم The Brutalist

فیلم Queer به کارگردانی «لوکا گوادانینو» در تاریخ 7 آذر به صورت محدود اکران خواهد شد. «دنیل کریگ» در این اقتباس از «رمان ویلیام اس. باروز» نقش یک مهاجر همجنس‌گرای تنها در مکزیکوسیتی دهه 1950 را بازی می‌کند که به یک تازه‌وارد به نام درو استارکی علاقه‌مند می‌شود.

Queer اولین نمایش جهانی خود را در «جشنواره ونیز» داشت و پس از آن در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به عنوان نمایش ویژه در بخش Special Presentation به نمایش درآمد. این فیلم همچنین در «جشنواره فیلم نیویورک» به عنوان بخشی از Spotlight Gala به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم The Brutalist چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screendaily


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *