همنواز

مجموعه جوجوتسو کایسن ادامه خواهد داشت

به‌تازگی شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از ادامه‌دار بودن مجموعه جوجوتسو کایسن دارد، با وجود اینکه مانگای این اثر به پایان رسیده است.

فقط چند روز تا انتشار شماره آخر مانگای جوجوتسو کایسن باقی مانده و این عنوان به عنوان یکی از محبوب‌ترین آثار سبک شونن شناخته می‌شود. خالق این مجموعه، «گگه آکوتامی»، از مدت‌ها پیش برای این رخداد آماده شده، اما طرفداران هنوز هم نمی‌توانند با شخصیت «یوجی ایتادوری» وداع کنند. این سوال مطرح است که آیا با انتشار شماره پایانی، جوجوتسو کایسن به‌طور کامل به اتمام می‌رسد یا اینکه داستان آن ادامه خواهد یافت؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مجموعه جوجوتسو کایسن ادامه خواهد داشت

در ماه گذشته، شایعاتی در مورد آینده این مجموعه به گوش رسید و اکنون با نزدیک شدن به زمان انتشار شماره آخر، این شایعات شدت گرفته‌اند. به‌تازگی شماره 270 مانگا جوجوتسو کایسن منتشر شده که یکی مانده به آخرین شماره این اثر است. در این شماره، به‌وضوح اشاره شده که جوجوتسو کایسن ادامه خواهد داشت، اما نحوه این ادامه‌دار شدن هنوز مشخص نیست.

ادامه داستان جوجوتسو کایسن به جملاتی مربوط می‌شود که در شماره 44 مجله Weekly Shonen Jump درج شده است. در پایان شماره 270، کادری مشاهده می‌شود که حاوی اطلاعات مهمی است. در این کادر آمده است:

جوجوتسو کایسن ادامه خواهد داشت! اخبار و اطلاعات هیجان‌انگیزی در راه است.

این کادر در بخش Jujutsu Technical College News مجله Weekly Shonen Jump که به انتشار اخبار و اطلاعات درباره «جوجوتسو کایسن» اختصاص دارد، به نمایش درآمده است.

هر هفته این بخش جدیدترین اطلاعات درباره کالاها، همکاری‌ها و اخبار انیمه و مانگا را منتشر می‌کند و به‌این‌ترتیب می‌توان ادامه مجموعه را تقریباً قطعی دانست.

مجموعه جوجوتسو کایسن

نکته قابل توجه این است که در این بخش به‌طور مستقیم به مانگای Jujutsu Kaisen اشاره‌ای نشده است، اما به‌نظر می‌رسد ادامه داستان در قالب انیمه قطعی باشد. با انتشار آخرین شماره مانگای جوجوتسو کایسن در هفته آینده، تمام توجه‌ها به استودیو MAPPA و انیمه اقتباسی این اثر معطوف خواهد شد.

با وجود اتمام مانگا، این استودیو هنوز قسمت‌های زیادی را برای اقتباس در اختیار دارد و در حال حاضر در حال ساخت فصل سوم انیمه جوجوتسو کایسن است که در آن آرک داستانی Culling Game اقتباس خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه جوجیتسو کایسن چیست؟ آیا شما مانگای این اثر را خوانده‌اید یا انیمه آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *