همنواز

تریلر سریال Cross منتشر شد

تریلر سریال Cross با بازی «آلدیس هاج» منتشر شد. این سریال جنایی بر اساس رمان‌های «جیمز پترسون»، در تاریخ 24 آبان (14 نوامبر) از «آمازون پرایم» ویدیو پخش می‌شود.

آمازون پرایم ویدیو اولین تریلر کامل سریال «Cross» را منتشر کرد. در این سریال، آلدیس هاج نقش الکس کراس، کارآگاه و روانشناس جنایی را بازی می‌کند. سریال «Cross» بر اساس رمان‌های معروف جیمز پترسون ساخته شده و کراس در این داستان باید قاتلی را که او را هدف قرار داده، شکار کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Cross منتشر شد

سریال Cross در تاریخ 24 آبان 1402 (14 نوامبر 2023) با فصل اول شامل 8 قسمت از «آمازون پرایم» ویدیو پخش خواهد شد. همچنین پیش‌تر گزارش شده که این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. در کنار «آلدیس هاج»، بازیگرانی چون «ایزایا مصطفی»، «خوانیتا جنینگز»، «آلونا تال»، «سامانتا واکس»، «کالب الیجا»، «ملودی هورد»، «جنیفر ویگمور»، «الویس مومفورد» و «رایان اگولد» در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

«بن واتکینز» خالق سریال و تهیه‌کننده اجرایی، با همکاری شرکت «Blue Monday Productions» این پروژه را برای تلویزیون توسعه داده است. «سام ارنست»، «جیم دان» و «کریگ سیبلز» نیز از دیگر تهیه‌ کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Cross چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *