همنواز

اطلاعات جدیدی از تاریخ اکران فیلم مرد عنکبوتی 4 مشخص شد

با مشخص شدن کارگردان و نویسندگان، فیلم مرد عنکبوتی 4 به‌زودی وارد مرحله فیلمبرداری می‌شود و طرفداران در انتظار اطلاعات جدیدی هستند.

به‌روزرسانی جدیدی درباره تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم مرد عنکبوتی 4 در فضای مجازی منتشر شده است. با وجود هیجان بالای طرفداران، استودیو «مارول» و «سونی پیکچرز» هنوز به‌طور رسمی جزئیات داستان و روند تولید این فیلم مورد انتظار را اعلام نکرده‌اند. به همین دلیل، انتظار می‌رفت که حداقل در همایش‌های بزرگ مانند «کمیک کان سن دیگو» یا «D23 Expo» اطلاعاتی ارائه شود؛ اما خبری از این پروژه نشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اطلاعات جدیدی از تاریخ اکران فیلم مرد عنکبوتی 4 مشخص شد

خوشبختانه، ماه گذشته تأیید شد که نویسندگان سه‌گانه قبلی در حال نگارش فیلمنامه هستند و «دستین دنیل کرتون» کارگردان فیلم شانگ چی، مسئولیت کارگردانی فیلم جدید را بر عهده دارد. اکنون خبر رسیده که فیلمبرداری Spider-Man 4 از ماه می سال آینده (اردیبهشت الی خرداد 1404) در انگلستان آغاز خواهد شد. همچنین یکی از افشاگرهای معتبر سینما اعلام کرده که «مارول» به دنبال یک بازیگر زن جدید برای نقش اصلی، احتمالاً «فلیشا هاردی» ملقب به «بلک کت»، است. شایعه شده که «سیدنی سویینی» یکی از گزینه‌های مد نظر «مارول» خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان فیلم در دست نیست؛ اما این افشاگر خبر داده که این فیلم شامل داستانی پیچیده است که ترکیبی از روایت‌های استریت و مولتی‌ورس خواهد بود. به نظر می‌رسد «پیتر پارکر» باید با تهدیدی بزرگ در سطح «انتقام‌جویان» روبرو شود که ارتباطی نزدیک با دو فیلم Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars دارد. همچنین شایعات حاکی از آن بوده که «اسپایدرمن» و «ادی براک» برای مقابله با «نول» (Knull) متحد خواهند شد. این سناریو به‌ویژه با توجه به پیوند تاریخی «پیتر پارکر» با سیمبیوت «ونوم» قابل توجه است.

در حال حاضر، تاریخ اکران سری چهارم فیلم مرد عنکبوتی مشخص نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در جولای 2026 (تیر 1405) به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم مرد عنکبوتی 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *