همنواز

تعطیلی سینماهای سراسر کشور قطعی شد

در پی شهادت بیر رحامنه «سیدحسن نصرالله» رهبر جنبش مقاومت کشور لبنان، تعطیلی سینماهای سراسر کشور تا اطلاع ثانوی اعلام شده است.

با توجه به شهادت مظلومانه «سیدحسن نصرالله»، تمامی سالن‌های سینما در کشور به حالت تعطیل درآمده و این وضعیت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. این تصمیم به منظور احترام به این واقعه تلخ و اعلام عزای عمومی اتخاذ شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تعطیلی سینماهای سراسر کشور قطعی شد

علاوه بر سینماها، تئاترهای کمدی که معمولاً در بسیاری از سالن‌های سینما اجرا می‌شوند نیز به همین منظور تعطیل شده‌اند. خریداران بلیت می‌توانند از طریق سکوهای فروش بلیت، درخواست استرداد مبلغ بلیت‌های خریداری شده را ارائه دهند.

زمان دقیق تعطیلی سینماها به تعداد روزهای عزای عمومی وابسته خواهد بود و در صورت اعلام رسمی از سوی مقامات، جزئیات بیشتری در این خصوص به اطلاع عموم خواهد رسید. این تعطیلی پیش از این شامل کنسرت‌ها نیز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت.

این اقدام نشان‌دهنده احترام و همدردی با خانواده‌های داغدار و ملت لبنان است و انتظار می‌رود که مردم در این ایام به یاد رهبر فقید جنبش مقاومت، ضمن رعایت عزای عمومی، با یکدیگر همدردی کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعطیلی سینماهای سراسر کشور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *