همنواز

تاریخ و ساعت پخش قسمت پایانی سریال غریبه مشخص شد

به دلیل عزای عمومی و همزمانی پخش دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، تاریخ و ساعت پخش قسمت پایانی سریال غریبه تغییر کرد.

به گزارش فیگار، پخش کنداکتوری سریال غریبه در این ایام به‌دلیل پوشش دیدارهای فوتبال و همچنین شهادت «حسن نصرالله»، دبیر کل حزب‌الله لبنان و اعلام عزای عمومی با تغییراتی مواجه شده است. تاریخ پخش قسمت پایانی سریال غریبه سرانجام روز چهارشنبه 11 مهر ماه به آنتن شبکه سه سیما خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ و ساعت پخش قسمت پایانی سریال غریبه مشخص شد

طبق اعلام، خلاصه نیمه اول سریال در روز دوشنبه 10 مهر پخش خواهد شد و همچنین خلاصه نیمه دوم سریال نیز در روز پنج‌شنبه 12 مهر ماه بازپخش می‌شود.

سریال غریبه به کارگردانی «سروش محمدزاده» و تهیه‌کنندگی «جواد فرحانی»، توسط گروه حادثه‌ای مرکز سیما فیلم تولید و با حضور بازیگرانی همچون «پژمان بازغی» و «حمید گودرزی» ساخته شده است. «سروش محمدزاده» پیش از این نیز چندین سریال را کارگردانی کرده که آخرین آن‌ها مجموعه سوران بود که داستان یکی از قهرمانان کُرد کشور را نشان می‌داد.

این کارگردان همچنین کارگردانی مجموعه‌های نوار زرد و همبازی را نیز در تلویزیون بر عهده داشته است.

ساعت پخش قسمت پایانی سریال غریبه

سریال غریبه، با 36 قسمت 45 دقیقه‌ای، از شهریور ماه هر شب حوالی ساعت 20:30 به روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

داستان این سریال درباره «مصطفی»، یک نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان بر اساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. «مصطفی» در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال غریبه چیست؟ آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *