همنواز

شایعه دست داشتن بیانسه در قتل توپاک و مایکل جکسون چیست؟

پرونده «شان دی‌دی»، رپر مشهور و یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ها در دنیای موسیقی، روز به روز پیچیده‌تر و عجیب‌تر می‌شود و حالا شایعاتی مبنی بر دست داشتن بیانسه در پرونده موجود است.

چند روز پیش، پس از افزایش شکایات چندین زن درباره سوءاستفاده‌های صورت‌گرفته، پلیس لس‌آنجلس به خانه او در نیویورک مراجعه کرد و در حین جمع‌آوری مدارکی از جمله ویدیوها و حدود هزار شیشه روغن بچه، او را به سرعت در نیویورک دستگیر کرد.

اکنون، منابع خبری اعلام کرده‌اند که اسنادی پیدا شده که نشان می‌دهد «دی‌دی» در قتل توپاک ، رقیب سابقش و همچنین در تزریق داروهای اشتباه و قتل مایکل جکسون و کشته شدن «الیا»، خواننده‌ای که به طرز مشکوکی در آغاز محبوبیتش درگذشت، نقش داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شایعه دست داشتن بیانسه در قتل توپاک و مایکل جکسون چیست؟

اتهامات وارده به «دی‌دی» شامل قتل‌ها، سوءاستفاده از دختران و پسران زیر سن قانونی، مجبور کردن آن‌ها به مصرف مواد مخدر و روابط جنسی و تهدید آن‌ها است؛ این اتهامات همچنین به «بیانسه» و «جی‌زی» نیز تسری یافت.

این دو هنرمند از دوستان نزدیک این رپر هستند و اکنون به عنوان مقصران بالقوه در قتل مشکوک «الیا» مورد توجه قرار گرفته‌اند. این در حالی است که هنوز هیچ اتهام رسمی به آن‌ها وارد نشده و هیچ‌یک از شاکیان سوءاستفاده جنسی نامی از آن‌ها نبرده‌اند؛ اما تعداد دنبال‌کنندگان آن‌ها از روز گذشته حدود 5 میلیون نفر کاهش یافته و مردم آن‌ها را به خاطر رابطه نزدیکشان با «دی‌دی» مقصر می‌دانند و خواستار قطع ارتباط آن‌ها با وی هستند.

بیانسه

علاوه بر این، گزارش‌ها نشان می‌دهد که «دی‌دی» در اوایل شهرت «جاستین بیبر» نیز سوءاستفاده‌هایی داشته است. در زمانی که او 15 ساله بود، «دی‌دی» به مدت 48 ساعت به بهانه کار موسیقی سرپرستی او را بر عهده گرفت. به همین دلیل، بسیاری از طرفداران خواستار شفاف‌سازی و حمایت از «جاستین بیبر» شدند.

با این حال، وکیل دی‌دی او را بی‌گناه دانسته و حالا باید تا روز دادگاه و ارائه مدارک و اتهامات واقعی صبر کرد تا اصل ماجرا مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اتهامات چیست؟ آیا پای «جی-زی» و «بیانسه» به این پرونده باز خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *