همنواز

سریال انیمیشنی Batwheels برای فصل سوم شد

سریال Batwheels ، نخستین سریال بتمن دی‌سی که برای مخاطبان خردسال و کودک ساخته شده است، توسط کارتون نت‌ورک برای فصل سوم تمدید شد.

این سریال که توسط استودیوی انیمیشن‌سازی برادران وارنر تولید می‌شود، داستان گروهی از وسایل نقلیه هوشمند و فوق‌قدرتمند را روایت می‌کند که در کنار مجموعه‌ای از ابرقهرمانان دی‌سی، از شهر گاتهام دفاع می‌کنند.

حقایق پنهان سریال پنگوئن (The Penguin)


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Batwheels برای فصل سوم شد

داستان سریال انیمیشنی Batwheels داستان زندگی وسایل نقلیه «بتمن» را روایت می‌کند که با بات‌کامپیوتر به زندگی آمده‌اند و در حین دفاع از شهر گاتهام، به ماجراجویی‌های خنده‌دار و اکشن‌های شگفت‌انگیز می‌پردازند و درس‌های مهم زندگی را آموزش می‌دهند.

رهبری این گروه بر عهده «بام»، بت‌موبیل است. انیمیشن Batwheels باید چالش‌های ناشی از تشکیل یک تیم سوپر جدید و همچنین دردسرهای دوران کودکی را نشان دهد.

نقد و بررسی قسمت اول و دوم سریال پنگوئن (The Penguin)

این سریال مرتبط و الهام‌بخش، سفر این تیم را دنبال می‌کند و در عین سرگرم‌کردن کودکان پیش‌دبستانی با ماجراجویی‌های قهرمانانه، به آن‌ها ارزش‌هایی همچون اعتماد به نفس، دوستی و کار تیمی را نیز آموزش می‌دهد.

سریال Batwheels

صداپیشگانی همچون «ایتان هاوک» در نقش «بتمن»، «جیکوب برتراند» در نقش «بام بت‌موبیل»، «جینا رودریگز» در نقش «کت‌وومن» و «زولو ماری‌دوئنا» در نقش «اسنوی»، در این انیمیشن حضور دارند.

«سام رجیستر» به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی این سریال فعالیت می‌کند که بر اساس شخصیت‌های دی‌سی ساخته شده است. «مایکل جی. استرن» و «سایمون جی. اسمیت» نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن سریالی Batwheels چیست؟ آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *