همنواز

تاریخ انتشار فصل سوم سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

بسیاری از بینندگان و طرفداران پس از تماشای فصل دوم دوست دارند که تاریخ انتشار فصل سوم سریال ارباب حلقه ها را بدانند؛ پس همراه ما باشید.

فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت با پایانی حماسی و نفس‌گیر به اتمام رسیده، اما هنوز بخش‌های زیادی از این داستان ارباب حلقه‌ها باقی مانده که باید گفته شود. این سریال که در دوران دوم اتفاق می‌افتد، تاکنون روی قدرت‌گیری «سائورون» در سرزمین میانه متمرکز بوده که در پایان فصل دوم به نتیجه‌ای دراماتیک می‌رسد. در ادامه مطلب جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل سوم سریال ارباب حلقه ها

در حال حاضر، تاریخ انتشار فصل سوم حلقه های قدرت به صورت رسمی اعلام نشده، زیرا هنوز توسط «پرایم ویدئو» به طور رسمی تمدید نشده است. با این حال، این به آن معنی نیست که هیچ اطلاعاتی درباره زمان احتمالی پخش آن نداریم.

در کامیک کان سن دیگو 2024، سازندگان سریال «جی.دی. پین» و «پاتریک مک‌کی» تأیید کردند که کار روی قسمت‌های جدید آغاز شده است. در یک کنفرانس خبری در 27 ژوئیه 2024 (6 مرداد 1403)، آن‌ها گفتند:

ما در حال کار روی آن هستیم.

هرچند این خبر امیدوارکننده است، اما به ما اطلاعات زیادی درباره زمان انتشار فصل سوم نمی‌دهد، زیرا نگارش فصل دوم همزمان با فیلم‌برداری فصل اول انجام شده بود.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال ارباب حلقه ها
تاریخ انتشار فصل سوم سریال ارباب حلقه ها

وقتی فیلم‌برداری فصل سوم به طور رسمی آغاز شود، اطلاعات بیشتری خواهیم داشت. فیلم‌برداری فصل دوم حدود یک ماه پس از پخش پایان فصل اول آغاز شد. با توجه به زمان بین شروع تولید فصل دوم و انتشار آن، این فرآیند حدود 20 ماه طول کشید. اگر فصل سوم همین الگو را دنبال کند، احتمالاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فصل سوم حدود آگوست 2026 (مرداد – شهریور سال 1405) منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال ارباب حلقه ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *