همنواز

ساعت پخش سریال هشت پا از شبکه یک [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

مجموعه هشت پا به کارگردانی احمد معظمی از شبکه یک روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال هشت پا با ما همراه شوید.

هشت پا یک مجموعه‌ی پلیسی جنایی است که به قلم «علی طالب‌آباد»ی به نگارش درآمده است. «محمدرضا شفیعی» تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد. تدوین این سریال اخیراً به پایان رسیده و قرار است جایگزین سریال طوبی شود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های پلیسی جنایی هستید، می‌توانید سریال هشت پا را پس از پایان سریال طوبی از شبکه یک سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال هشت پا ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال هشت پا از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، زمان پخش سریال هشت پا هر شب ساعت 22:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، می‌توانید در ساعات 03:00 و 15:10 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال هشت پا از شبکه یک است، آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال هشت پا

سریال هشت پا محصول مشترک مرکز سیما فیلم و معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا (ناجی هنر) بوده که توسط موسسه فرهنگی هنری وصف صبا تولید شده است. «احمد معظمی» کارگردان این مجموعه با اشاره به اینکه در مدیریت جدید، سیمافیلم حمایت و همفکری بسیاری با هنرمندان دارد، گفت:

«این به شکلی است که ما ارتباط مستقیم با مدیران داریم و در ساعات شبانه‌روز می‌توانیم به صورت تلفنی با آنان گفت‌و‌گو کنیم، یا به‌ آسانی با مدیران دیدار داشته‌ باشیم که این امر نکته مهمی است.»

در مجموعه‌ی هشت پا بازیگرانی مطرح و توانمند از جمله «سعید چنگیزیان»، «رضا اکبرپور»، «محمد صادقی»، «نادر سلیمانی‌فرد»، «افسانه چهره‌آزاد»، «علی اسیوند»، «احمد نجفی»، «رویا جاویدنیا»، «ایرج نوذری»، «محمد فیلی»، «سودابه بیضایی»، «مینا وحید»، «هلیا امامی»، «علیرضا مهران»، «ایوب آقاخانی»، «کمند امیرسلیمانی»، «علیرضا جلالی تبار»، «سپند امیرسلیمانی»، «حمید ابراهیمی»، «محمدرضا اکبری»، «محسن بهرامی»، «نسرین نکیسا»، «ابوالفضل جمشیدی»، «مسعود کشاورز» و «سیامک راشدی» نقش‌آفرینی کردند.

در سریال هشت پا، «سعید چنگیزیان» بازیگر زخم کاری این بار نقش یک کاراگاه حرفه‌ای را ایفا می‌کند و نقش «سعید»، متهم اصلی پرونده را «رضا اکبرپور» بازی کرده که پیش از این در گیل دخت به ایفای نقش پرداخته بود.

ساعت پخش سریال هشت پا

چندی پیش «ایوب آقاخانی» بازیگر نقش «دکتر عارف» سریال هشت پا در مصاحبه با رسانه‎‌ها گفت:

«باور دارم که سریال «هشت پا» می‌تواند استاندار سریال‌های تلویزیونی را در اندازه قامت چند قسمتی خود جا به جا کند و احمد معظمی هم حداکثر ظرافت و وسواس را در اجرای این فیلمنامه پیچیده به کار بسته است. من هم کنار ده بازیگر نامآور که در ذهن مخاطب جایی دارند، قرار گرفته‌ام که اگر جایی هم ضعفی داشته‌ام در بیم جلوه‌های دوستان و همکارانم گم شده است. مخاطبان را دعوت می‌کنم با زمان و دقت بیشتری سریال «هشت پا» را تماشا کنند.»

خلاصه داستان سریال هشت پا

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال هشت پا از شبکه یک سراغ قصه‌ی این مجموعه پلیسی جنایی می‌رویم که درباره‌ی یک کاراگاه حرفه‌ای است که درگیر یک پرونده قتل مشکوک می‌شود.

زمان پخش سریال هشت پا
زمان پخش تکرار سریال هشت پا از شبکه یک

در خلاصه داستان سریال هشت پا آمده است: کاراگاه «کیانفر» در حین بررسی قتل مردی ثروتمند به متهم اصلی پرونده یعنی سعید می‌رسد و تلاش می‌کند معمای پیچیده و رازآلود این جنایت را کشف کند.

کارگردان سریال هشت پا

«احمد معظمی» کارگردان سریال هشت پا، در یکم آذر ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. «معظمی» از سال 1387 با کارگردانی تله فیلم ماهی کوچولوها دعا می‌خوانند کار حرفه‌ای خود را از آغاز کرد.

ساعت پخش سریال هشت پا

از آثار کارنامه هنری «احمد معظمی» می‌توان باغ بی‌روزنه، سارقان روح، سایبر، دیوار شیشه‌ای، جاده چالوس، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، مسافران شهر، سرجوخه، خانه امن، ملکاوان و فیلم سینمایی حریم شخصی را نام برد.

«احمد معظمی» درباره‌ی سریال هشت پا گفت:

«به نظرم سریال هشت پا جزو مجموعه‌های پلیسی‌ است که فضای مدرن و به روزی را به تصویر می‌کشد و از این جهت می‌تواند به کار پربیننده‌ای تبدیل شود.»

عوامل تولید سریال هشت پا

  • کارگردان: احمد معظمی
  • نویسنده: علی طالب‌آبادی
  • تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی
  • مدیر فیلمبرداری: فلاحی
  • مدیر صدابرداری: وحید سلطانی
  • مدیرتولید: سعید کنگاور نظری
  • طراح صحنه: ملیکا سهرابی زاده
  • طراح لباس: سمیرا شجاعی
  • طراح گریم: مرتضی کهزادی
  • طراح صدا: امین شریفی
  •  تدوین: محمد حسین غضنفری و فاطمه کرباسچی
  • دستیار کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا علیپور
  •  بازیگردان: سیامک راشدی
  • عکاس: کسری نیک رفتار
  • روابط عمومی: سروناز مظاهری

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال هشت پا نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال هشت پا «سعید چنگیزیان»، «رضا اکبرپور»، «محمد صادقی»، «نادر سلیمانی فرد»، «افسانه چهره آزاد»، «علی اسیوند»، «احمد نجفی»، «رویا جاویدنیا»، «ایرج نوذری»، «محمد فیلی»، «سودابه بیضایی»، «مینا وحید»، «هلیا امامی»، «علیرضا مهران»، «ایوب آقاخانی»، «کمند امیرسلیمانی»، «علیرضا جلالی تبار»، «سپند امیرسلیمانی»، «حمید ابراهیمی»، «محمدرضا اکبری»، «محسن بهرامی»، «نسرین نکیسا»، «ابوالفضل جمشیدی»، «مسعود کشاورز» و «سیامک راشدی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال هشت پا چند قسمت است؟

این مجموعه در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی «احمد معظمی» ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال هشت پا چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام ایرانی لذت می‌برید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *