همنواز

تریلر فیلم MADS منتشر شد

پلتفرم استریم شودر، چندی پیش تریلر فیلم MADS که یک اثر ترسناک فرانسوی است را منتشر کرده است که به زودی در دسترس علاقه‌مندان به ژانر وحشت قرار خواهد گرفت.

این فیلم به عنوان اثری مجذوب‌کننده (Mesmerizing) توصیف شده و به ویژه به خاطر فیلم‌برداری‌اش که به طور کامل در یک برداشت صورت گرفته، از جمله اتفاقات مهم فرم این فیلم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم MADS منتشر شد

با توجه به اطلاعاتی که از تریلر MADS به دست آمد، مشخص شد که این اثر در تاریخ 27 مهر 1403 (18 اکتبر 2024) برای اولین‌بار در پلتفرم استریم شودر پخش خواهد شد.

این فیلم پیش از انتشار عمومی خود، با دریافت نقدهای مثبت، موفق به کسب امتیاز کامل در وب‌سایت راتن تومیتوز شده است. علاوه بر سبک منحصر به فرد روایت داستان در یک برداشت، MADS به خاطر به تصویر کشیدن وحشت ناشی از شیوع نیز مورد ستایش قرار گرفت. تماشای تریلر جدید این فیلم می‌تواند نگاهی اجمالی به آن ارائه دهد.

داستان MADS به زندگی دختری به نام «رومین» می‌‌پردزاد که 18 سال سن دارد و تازه از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده است و به منزل دلالش سری می‌زند تا قرص جدیدی امتحان کند. در حین رفتن به یک مهمانی، زنی مجروح را در کنار جاده می‌بیند و تصمیم می‌گیرد به او کمک کند.

در این فیلم بازیگرانی همچون «میلٹن ریچ»، «لوری پاوی» و «لوکیل گیوم» حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های ترسناک پلتفرم استریم شودر چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های این پلتفرم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *