همنواز

فصل جدید مسابقه پانتولیگ ساخته خواهد شد

جواد فرحانی تهیه‌کننده معروف سریال‌های تلویزیونی ایرانی مانند غریبه و پدرِ قهوه، اعلام کرده است که فصل جدید مسابقه پانتولیگ به زودی آغاز می‌شود.

این مسابقه که توسط «محمدرضا گلزار» اجرا می‌شود، به تازگی با تغییراتی مهم به برنامه‌ریزی جدیدی می‌پردازد. «محمدرضا گلزار»، بازیگر و مجری مطرح تلویزیونی که پیشتر نیز در برنامه‌هایی همچون برنده باش و هفت خان حضور داشته، این بار با اجرای مسابقه پانتومیم «پانتولیگ» تلاش می‌کند تا با فصل جدید این برنامه، جایگاه خود را در برنامه‌های تلویزیونی بهبود بخشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل جدید مسابقه پانتولیگ ساخته می‌شود

مسابقه پانتولیگ که اولین بار در فروردین ماه سال گذشته با حضور «محمدرضا گلزار» روی آنتن رفت، حالا با مفهوم و جذابیت جدیدی به تماشاگران پیشنهاد می‌شود. این برنامه با تمرکز بر بازی‌های پانتومیم و اجراهای آموزشی، در حال تدارکات برای ضبط قسمت‌های جدید خود است و منتظریم ببینیم که چه ابتکاراتی در فصل جدید این مسابقه برای مخاطبان آماده خواهد شد.

فصل جدید مسابقه پانتولیگ

پانتولیگ یک برنامه در حوزه‌ مسابقه و سرگرمی با موضوع بازی پانتومیم است که با اجرای «محمدرضا گلزار» از تلویزیون پخش می‌شود. اگر به مسابقات پانتومیم علاقه‌مند هستید، با تماشای این برنامه در کنار خانواده لذت خواهید برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مسابقه پانتولیگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *