همنواز

ساعت پخش سریال صفر بیست و یک [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

سریال صفر بیست و یک به کارگردانی سید جواد رضویان و سیامک انصاری از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال صفر بیست و یک با ما همراه شوید.

سریال طنز صفر بیست و یک، به قلم «شبنم وثوقی» و «هدی ایزدی» به نگارش درآمده است. این مجموعه نخستین بار در آبان ماه سال 1399 از شبکه سه روی آنتن رفت.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز خانوادگی هستید، می‌توانید سریال صفر بیست و یک را از روز سه‌شنیه 24 مهر ماه 1403 از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال صفر بیست و یک ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال صفر بیست و یک از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سنریال صفر بیست و یک هر شب ساعت 21:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 05:00 بامداد و  13:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال صفر بیست و یک از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سریال صفر بیست و یک (با نام قبلی نیوجرسی) به تهیه کنندگی «مهدی فرجی» در 25 قسمت ساخته شده است.

ساعت پخش سریال صفر بیست و یک
ساعت پخش سریال صفر بیست و یک

در سریال صفر بیست و یک، «سیامک انصاری»، «سیدجواد رضویان»، «امیرحسین رستمی»، «نگار عابدی»، سیاوش طهمورث»، «سروش جمشیدی»، «رویا میرعلمی»، «علیرضا استادی»، «آزیتا ترکاشوند»، «مریم شیرازی»، «افشین آقایی»، پادینا کیانی»، «رابعه اسکویی»، «اتابک نادری»، «محمدرضا خسروی»، «علی غلامی»، «میلادکیانی» و «مهبد بیور» نقش‌آفرینی می‌کنند.

خلاصه داستان سریال صفر بیست و یک

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال صفر بیست و یک از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه کمدی خانوادگی می‌رویم که حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» می‌چرخد.

 زمان پخش سریال صفر بیست و یک
زمان پخش تکرار سریال صفر بیست و یک از آی فیلم

در خلاصه داستان سریال صفر بیست و یک آمده است: «جلال سیف» و «مازیار راسخ» باجناق هستند. آن‌ها در شهرداری کار می‌کنند، اما روابط دوستانه‌ای با هم ندارند و برای زمین زدن هم‌دیگر تلاش می‌کنند و در راستای همین تلاش‌ها اتفاقات جالب و طنز رخ می‌دهد.»

کارگردانان سریال صفر بیست و یک

سید جواد رضویان کارگردان سریال صفر بیست و یک، در ششم مرداد ماه سال 1353 در قم به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نقاشی است. سبک نقاشی‌اش الیستراسیون است. «رضویان» سال اول دانشگاه با «مهران غفوریان» و «امیر غفارمنش» و «بیژن بنفشه‌خواه» همکلاس بوده است. راهنمایی‌ها و تشویق‌های «مهران غفوریان» باعث شد که «رضویان» به بازیگری علاقمند شود.

ساعت پخش سریال صفر بیست و یک

شهرت «رضویان» برای بازی‌های جذاب و خاصش در نقش‌های متفاوت سریال‌های طنز مهران مدیری از جمله پاورچین، در حاشیه ۱ و در حاشیه ۲ است. او در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون کلاهی برای باران، ده رقمی، اخراجی‌ها ۲ و اخلاقتو خوب کن نیز به ایفای نقش پرداخته است.

«رضویان» تجربه کارگردانی هم دارد که البته نتوانسته در این عرصه به اندازه‌ی بازیگری مورد توجه قرار بگیرد و همچنان بیشتر مردم او را برای بازی‌های فوق‌العاده‌اش در نقش‌های کمدی می‌شناسند.

جالب است بدانید «جواد رضویان» در زمینه موسیقی هم فعالیت می‌کند؛ او تاکنون چند آلبوم منتشر کرده است، از میان آهنگ‌های او می‌توان به تقدیر، دلت میاد، دنیا دیگه مثل تو نداره، بانوی قصه، قسمت نمیشه انگار، میخوام تو ابرا، بیا پیشم بابا و بزن بریم اشاره کرد.

«سیامک انصاری» کارگردان سریال صفر بیست و یک، زاده‌ی 12 مرداد سال 1347 در خیابان بهار تهران است. او که دانش آموخته‌ی رشته نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز است، تجربه کارگردانی و اجرا هم دارد. «پدر سیامک انصاری» تاجر فرش و مادرش خانه دار است.

ساعت پخش سریال صفر بیست و یک

«انصاری» در سال 1374 با نقش‌آفرینی در فیلم سفر به چزابه کنار فرهاد اصلانی و عاطفه رضوی بازی در سینما را تجربه کرد. او بازیگری را به‌طور جدی از نقش‌آفرینی در یک سکانس از فیلم آغاز کرد و پس از آن در سال 1373 وقتی 26 ساله بود بصورت حرفه‌ای با بازی در سریال دیدار وارد قاب تلویزیون شد.

او از سال 1381 در سن 34 سالگی با بازی در نقش «سپهر مهتابی» در سریال پاورچین کار خود را در ژانر کمدی با «مهران مدیری» آغاز کرد.

او در این سال‌ها در کنار فیلم‌ها و سریال‌های زیادی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است، در سمت‌های مجری‌گری، بازیگری آگهی تلویزیونی، کارگردانی تلویزیون، کارگردانی شبکه خانگی و دستیار کارگردانی در سینما نیز فعالیت داشته است

با اینکه «سیامک انصاری» کارهای بسیاری در کارنامه هنری خود دارد اما بیشتر به عنوان یک بازیگر طنز و کمدی شناخته می‌شود.

«انصاری» در سال 90 با خانم «طناز هادیان» ازدواج کرد. اما پس از 7 سال زندگی مشترک، در سال 1397 از هم جدا شدند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال صفر بیست و یک نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال صفر بیست و یک، «سیامک انصاری»، «سیدجواد رضویان»، «امیرحسین رستمی»، «نگار عابدی»، سیاوش طهمورث»، «سروش جمشیدی»، «رویا میرعلمی»، «علیرضا استادی»، «آزیتا ترکاشوند»، «مریم شیرازی»، «افشین آقایی»، پادینا کیانی»، «رابعه اسکویی»، «اتابک نادری»، «محمدرضا خسروی»، «علی غلامی»، «میلادکیانی» و «مهبد بیور» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال صفر بیست و یک چند قسمت است؟

این مجموعه در 25 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی «سید جواد رضویان» و «سیامک انصاری» ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال صفر بیست و یک چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های طنز خانوادگی لذت می‌برید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *