همنواز

شایعه: شخصیت نول فیلم اختصاصی دریافت خواهد کرد

شخصیت نول در فیلم ونوم: رقص آخر به نمایش درمی‌آید و به عنوان یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در داستان جدید ونوم معرفی خواهد شد.

آخرین قسمت از سه‌گانه ونوم با بازی «تام هاردی» به زودی در سینماها اکران می‌شود و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ اخیر کمیک‌های «ونوم»، یعنی شخصیت «نول»، را به نمایش خواهد گذاشت. در فیلم ونوم: رقص آخر، «نول» به عنوان یک شخصیت کلیدی در سفر «ادی» و «ونوم» معرفی می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که او دشمن اصلی فیلم نخواهد بود. به نظر می‌رسد که سازندگان این فیلم برنامه‌های بزرگ‌تری برای شخصیت «نول» دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شخصیت نول فیلم اختصاصی دریافت خواهد کرد

شخصیت «نول» از زمان معرفی‌اش در داستان‌های «دونی کیتس» و «رایان استگمن» در سال 2018 به سرعت به یکی از شخصیت‌های محبوب تبدیل شد. در تریلر«ونوم: رقص آخر، تصاویری از «نول» وجود دارد که به نظر می‌رسد او به عنوان دشمن اصلی فیلم معرفی شده است؛ اما کارگردان و نویسنده مشترک، «کلی مارسل»، اعلام کرده که این عنوان به شخصیت دیگری تعلق دارد.

«مارسل» در صحبت‌هایش به «IGN» گفت:

یک فیلم هرگز نمی‌تواند حق «نول» را ادا کند، ما به شخصیت «نول» آگاه بودیم؛ اما می‌دانستیم که ابتدا باید روی شخصیت «ونوم» و رابطه‌اش با «ادی» کار کنیم. این تنها آغاز داستان «نول» است.

شخصیت نول

به گفته «مارسل»، این فیلم تنها نگاهی ابتدایی به داستان شخصیت «نول» دارد و او را به عنوان تهدیدی معرفی می‌کند که توانایی‌های همکاری «ادی» و «ونوم» را به چالش می‌کشد. او همچنین اشاره کرد که شخصیت «نول» در آینده در فیلم‌های بیشتری به نمایش درمی‌آید.

ونوم: رقص آخر در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) در سینماها به نمایش درمی‌آید و انتظار می‌رود که علاقه‌مندان به دنیای «ونوم» و شخصیت‌های آن را شگفت‌زده کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم اختصاصی شخصیت نول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *