همنواز

سریال Slow Horses برای فصل ششم تمدید شد

طرفداران سریال Slow Horses می‌توانند خوشحال باشند، زیرا اپل تی‌وی پلاس تأیید کرده که این سریال جاسوسی جذاب برای فصل ششم تمدید شده است.

این سریال که بر اساس رمان‌های پرفروش «میک هرون» ساخته شده، با بازی «گری اولدمن» در نقش «جکسون لمب»، کارآگاهی غیرقابل انعطاف و بی‌نظم، روایت می‌شود. او گروهی از کارمندان رد شده MI5 را رهبری می‌کند که به آن‌ها لقب اسب‌های آرام داده شده است. این گروه شامل «ریور کارت‌وایت» (با بازی جک لودن)، «رودی هو» (کریستوفر چونگ)، «لوئیزا گای» (روزالیند الیازار) و «کاترین استندیش» (سکیا ریوز) می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Slow Horses برای فصل ششم تمدید شد

در سریال اسب های آرام «کریستین اسکات توماس» نیز در نقش «دیانا تاورر»، معاون MI5، به همراه «جاناتان پرایس»، «آیمی-فیون ادواردز»، «روت بردلی»، «تام بروک» و «ساموئل وست» در این سریال حضور دارند.

در فصول قبلی این سریال، بازیگرانی همچون «هوگو ویوینگ»، «جوآنا اسکنلان»، «سوپه دیریسو» و «اولیویا کوک» حضور داشته‌اند.

سریال Slow Horses

فصل چهارم که هفته گذشته به اتمام رسید، شاهد کشف خبرهای شخصی عمیق توسط «کارت‌وایت» بود، در حالی که عضو محبوبی از تیم اسب‌های آرام به سرنوشتی تلخ دچار شد.

فصل ششم که مجدداً شامل شش قسمت خواهد بود، به ماجراهایی از فرار این ناکامان می‌پردازد که در بازی خطرناکی از انتقام و تلافی به دلیل دیوانگی «تاورر» گرفتار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال اسب‌های آرام چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *