همنواز

تریلر فیلم Bird منتشر شد

تریلر فیلم Bird پیش‌نمایشی است از نخستین اثر «بری کیوگان»، پس از موفقیت بزرگ فیلم سالترن در پلتفرم استریم‌های مختلف به نمایش گذاشته شد.

این فیلم که نوشته و کارگردانی «آندرا آرنولد» است، داستان دختری 12 ساله را دنبال می‌کند که در یک ساختمان ویرانه در شمال شهر کنت با پدر بی‌توجه خود زندگی می‌کند و به دنبال توجه و هیجان در بیرون از خانه می‌گردد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Bird منتشر شد

«بری کیوگان» در این فیلم به همراه «فرانز روگوسکی»، «نیکییا آدامز»، «جیسون بودا»، «فرانکی باکس»، «جاسمین جابسون»، «جوآن متیوز»، «جیمز نلسون-جویس» و «سارا بث هاربر» به ایفای نقش پرداخته است.

تریلر فیلم پرنده روی شخصیت «بیلی» (با بازی نیکییا آدامز)، دختری 12 ساله که در یک ساختمان ویران در شمال کنت زندگی می‌کند و با پدرش، با نام «باگ» (باری کیوگان)، زندگی می‌کند، تمرکز دارد. «بیلی» به دنبال توجه و ماجراجویی در بیرون از خانه است و با «پرنده» (فرانز روگوسکی) دوست می‌شود و به تدریج مفهوم دوستی را درمی‌یابد.

در ماه مه، فیلم پرنده در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. اگرچه فیلم جدید او این جایزه را از آن خود نکرد، اما نقدها بر این نکته تأکید دارند که این فیلم توانسته است جوهره یک سفر بالغانه را به روشی جذاب و گیج‌کننده به تصویر بکشد که تخیل و واقعیت را با عملکردهای جذاب ترکیب می‌کند.

ابتدای تریلر Bird تحسین‌های زیادی که فیلم دریافت کرده را به نمایش می‌گذارد. منتقدان این فیلم را زیبا، منحصر به فرد و پر از شگفتی‌ها، درخشان، همدردانه و شگفت‌انگیز و احساسی توصیف می‌کنند. همچنین باری «کیوگان» به عنوان گردبادی از انرژی شاداب و متغیر شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «بری کیوگان» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *