همنواز

تیزر انیمیشن Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl منتشر شد

سرویس استریم نتفلیکس نخستین تیزر انیمیشن Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl را منتشر کرد که در آن، پنگوئن شرور به شکلی باشکوه بازمی‌گردد.

این فیلم جدید با مدت زمان 70 دقیقه، نخستین فیلم بلند والاس و گرومیت از سال 2005 و فیلم برنده اسکار والاس و گرومیت: نفرین گرگ‌نما به شمار می‌رود. بازگشت شخصیت پنگوئن برای طرفداران این انیمیشن، بسیار جالب توجه بود که در تریلر انیمیشن جدید والاس و گرومیت به نمایش گذاشته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر انیمیشن Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl منتشر شد

در این فیلم، «بن وایت‌هد» دوباره به عنوان صداپیشه «والاس»، مخترع دوست‌داشتنی حضور دارد و «پیتر کی» نیز به نقش بازرس کل (پیش از این فیلم افسر پلیس بود) بازمی‌گردد.

اعضای جدید گروه صداپیشگان شامل «لورن پاتل» و «ریس شیرسمیت» هستند. «دایان موریس»، «آجوآ آندوه» و «لنی هنری» نیز در این قسمت از انیمیشن حضور کوتاهی دارند.

«نیک پارک»، کارگردان و خالق این اثر، در گفتگو با ورایتی در ماه ژوئیه اعلام کرد که همواره آرزو داشته تا در پروژه‌ای از والاس و گرومیت به گنوم‌های بدجنس بپردازد، اما هرگز نتوانسته بود داستان مناسبی برای آن بنویسد. او در ادامه گفت:

سی سال بعد، به نظر می‌رسید که زمان مناسبی است. سپس به ذهنم رسید. چه می‌شود اگر «فدرز» با این گنوم‌ها در ارتباط باشد؟

انیمیشن جدید والاس و گرومیت، در تاریخ 27 اکتبر 2024 (6 آبان 1403) در جشنواره AFI Fest به نمایش جهانی درمی‌آید و در تاریخ 3 ژانویه 2025 (13 دی 1402) به صورت رسمی در نتفلیکس منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تریلر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *