همنواز

دواین جانسون و جی جی آبرامز با همدیگر همکاری جدیدی خواهند داشت

دواین جانسون و جی جی آبرامز با انتشار تصویری در اینستاگرام خود، از یک پروژه جدید و رمزآلود که با همدیگر در حال کار روی آن هستند، خبر دادند.

در این تصویر، «جانسون» در یک میز شام به همراه «آبرامز»، «زک پن»، نویسنده فیلم ایکس‌من و «هیرام گارسیا»، تهیه‌کننده‌ای که شباهت زیادی به «وین دیزل» دارد، دیده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های راک

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


همکاری دواین جانسون و جی جی آبرامز در یک فیلم جدید

«جانسون» در زیر این عکس نوشت:

سال‌ها در حال ایجاد این پروژه بودیم. درباره زندگی، عشق و مسائل مردانه صحبت کردیم و زمان را صرف بحث درباره علاقه‌امان به سینما و داستان‌گویی کردیم. بله، این یکی قرار است بسیار جالب باشد.

این تصویر موجب گمانه‌زنی طرفداران درباره احتمال یک همکاری ابرقهرمانی شده است. به ویژه با توجه به تجربه «زک پن» به عنوان نویسنده. او علاوه بر ایکس‌من: روزهای گذشته آینده و ایکس‌من: آخرین ایستادگی، به عنوان نویسنده مشترک در فیلم‌های انتقام‌جویان و هالک شگفت‌انگیز در سال 2008 نیز فعالیت داشته است. آخرین اعتبار سینمایی او، فیلم مرد آزاد در سال 2021 بوده که با «مت لیبرمن» نویسندگی کرده است.

دواین جانسون و جی جی آبرامز

«جانسون» و «آبرامز» هر دو هنوز از ناکامی‌های برجسته خود در بلک آدام و جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر بهبود می‌یابند. در حالی که «جانسون» بعد از فیلم بلک آدام به کارهای دیگری همچون Red One و Moana 2 مشغول بوده، «آبرامز» از سال 2019 نسبتاً کم‌کار بوده است.

به زودی اطلاعاتی درباره اینکه «آبرامز» و «راک» چه پروژه‌ای را در دست دارند، منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری دوباره این دو هنرمند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *