همنواز

سریال ریک و مورتی برای فصل 11 و 12 تمدید شد

شب گذشته در جریان کنگره نیویورک، اعلام شد که سریال ریک و مورتی به صورت رسمی برای دو فصل اضافی تمدید شده و حالا فصل 11 و 12 این سریال ساخته می‌شود.

این سریال انیمیشنی بزرگسالانه که از شبکه Adult Swim پخش می‌شود، نگاهی ساتیریک به فیلم بازگشت به آینده (Back To the Future) دارد و داستان مرد جوانی به نام «مورتی اسمیت» را روایت می‌کند که به همراه پدربزرگ دانشمند دیوانه‌اش، «ریک سانچز»، از طریق یک بشقاب پرنده به ابعاد دیگر سفر می‌کند. فصل جدید ریک و مورتی که فصل هشتم آن در سال 2025 به نمایش در خواهد آمد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال ریک و مورتی برای فصل 11 و 12 تمدید شد

در کنگره نیویورک، تهیه‌کنندگان اجرایی ریک و مورتی، «دن هارمون» و «اسکات ماردِر» اعلام کردند که شبکه Adult Swim این سریال را برای فصل‌های 11 و 12 نیز تمدید کرده است. این تمدید به فصل‌های 9 و 10 که پیش‌تر تعیین شده بود، اضافه می‌شود.

سریال ریک و مورتی

این بدان معناست که با چهار فصل اضافی که پس از فصل هشتم به نمایش در خواهد آمد، این انیمیشن حداقل تا سال 2029 ادامه خواهد داشت. در ادامه، بیانیه‌ای از «مایکل اوولین»، رئیس Adult Swim، «دن هارمون» و «اسکات ماردِر» در خصوص این تمدید آمده است:

«مایکل اوولین»:

از فصل اول، ریک و مورتی استاندارد جدیدی در انیمیشن بزرگسالان تعیین کرده و هیچ نشانه‌ای از توقف نشان نداده است. «دن»، «اسکات» و باقی اعضای بااستعداد تیم پشت ریک و مورتی همیشه در حال فراتر رفتن از خودشان هستند و من به جمع میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان می‌پیوندم تا منتظر ماجراجویی‌های بیشتری در سال‌های آینده باشم.

دن هارمون:

هیچ‌کس نمی‌خواهد جهانی بدون ریک و مورتی داشته باشد. خوشبختانه، فهرست مکان‌هایی که می‌توان به آن‌ها رفت، بی‌نهایت است.

اسکات ماردِر:

بسیار مفتخرم که در فصل چهارم ریک و مورتی این مشعل را به دست گرفتم و خودمان را به فصل 10 رساندم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید شدن چهار فصله این انیمیشن چیست؟ آیا شما از طرفداران سریال انیمیشنی ریک و مورتی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *