همنواز

تریلر فیلم September 5 منتشر شد

کارگردان تیم فلباوم تریلر فیلم September 5 (5 سپتامبر) را که درباره بحران گروگان‌گیری در المپیک مونیخ 1972 است، به اشتراک گذاشت.

این فیلم که در حال حاضر به عنوان نامزد احتمالی بهترین فیلم در جوایز اسکار مطرح شده، توجه بسیاری را جلب کرده است. در المپیک تابستانی 1972 در مونیخ، یک سازمان فلسطینی به نام سپتامبر سیاه وارد دهکده المپیک شد و یازده ورزشکار اسرائیلی را به گروگان گرفت. در همین زمان، تنها چند صد متر دورتر، تیم ABC Sports در حال آماده‌سازی پوشش ورزشی روز بود. سپس صدای شلیک گلوله شنیدند. این تیم خبرنگاران ورزشی مسئول پوشش جرایم نبودند، اما غریزه خبرنگاری آنها فعال شد و دوربین‌های خود را به سمت این تراژدی چرخاندند و خبر را گزارش دادند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم September 5

اتفاقات آن روز که حدود بیست و دو ساعت به طول انجامید، در فیلم جدید «تیم فِلباوم» با عنوان پنجم سپتامبر بازسازی شده است. این فیلم‌ساز سوئیسی داستان را از دیدگاه تیم ABC Sports روایت می‌کند که در تلاش برای پوشش این تراژدی بودند. این تریلر نشان می‌دهد که چگونه این گزارشگران که تنها برای پوشش مسابقات بوکس و والیبال آماده شده بودند، قواعد گزارش زنده یک حمله تروریستی را شکل دادند.

«فلباوم» در گفتگو با «Esquire» پیش از انتشار تریلر به طور اختصاصی گفت:

این روزی مهم در تاریخ رسانه بود. ما فکر کردیم جالب است که به عقب برگردیم و اولین باری که چنین بحرانی به صورت زنده از تلویزیون پخش شد را بررسی کنیم و تأمل کنیم که امروز چگونه رسانه‌ها را مصرف می‌کنیم.

تریلر فیلم 5 سپتامبر را مشاهده کنید:

این فیلم در تاریخ 29 نوامبر 2024 (9 آذر 1403) به صورت محدود اکران می‌شود و از 13 دسامبر 2024 (23 آذر 1403) به صورت گسترده اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی داستان فیلم September 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *