همنواز

فصل دوم انیمه Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft ساخته خواهد شد

به تازگی تولید فصل دوم انیمه Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft (مهاجم مقبره: افسانه لارا کرافت) توسط نتفلیکس (Netflix) تأیید شد.

این سریال به تهیه‌کنندگی «تاشا هوئو» و با صداپیشگی «هیلی آت‌ول» که داستان «لارا کرافت» را 25 سال پس از اولین بازی ویدیویی روایت می‌کند، برای ادامه ماجراجویی‌ها در فصل دوم ادامه خواهد داشت. فصل اول این سریال که به تازگی در 10 اکتبر 2024 (19 مهر 1403) پخش شده بود، با استقبال مخاطبان مواجه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل دوم انیمه Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft

در فصل دوم انیمه مهاجم مقبره: افسانه لارا کرافت ، «لارا کرافت» به سفری جهانی برای کشف اسرار تاریخ اوریشای آفریقا می‌پردازد. استودیوی «پاورهوس» که سابقه همکاری با «نتفلیکس» در تولید انیمه موفق کسلوانیا را دارد، مسئولیت تولید این سریال را بر عهده داشته است.

دیگر صداپیشگان این انیمه شامل «آلن مالدونادو» در نقش «زیپ» و «ارل بابیلون» در نقش «جونا مایاوا» هستند؛ «بابیلون» پیش از این نیز در بازی‌های ویدیویی مهاجم مقبره به عنوان صداپیشه حضور داشته است.

فصل دوم انیمه Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft

«تاشا هوئو»، تهیه‌کننده سریال، درباره روند شخصیت‌پردازی «لارا کرافت» در فصل دوم گفت:

در آغاز سریال، «لارا» شخصیتی منزوی است، اما در طول فصل دوم تلاش می‌کنیم گروهی از افراد جذاب و همراه را در کنار او قرار دهیم تا او از قهرمان تنها به شخصیتی تبدیل شود که به ارزش و اهمیت گروهی از همراهان پی می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *