همنواز

سریال دشتستان با بازی بیوک میرزایی در دست ساخت است

سریال دشتستان به کارگردانی امیر بشیری و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب، به عنوان یک اثر طنز و فانتزی جدید در مرکز سیمافیلم در حال تصویربرداری است.

این سریال که از 30 قسمت تشکیل شده، به مسائل و چالش‌های جوانان و اختلاف نسلی بین آنها می‌پردازد و در فضایی پرنشاط اتفاقات یک خوابگاه دانشجویی پسرانه را به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال دشتستان ساخته می‌شود

از بازیگران اصلی این مجموعه می‌توان به «وحید آقاپور»، «بیوک میرزایی»، «سیامک صفری»، «مهسا طهماسبی»، «نیما شکیبایی» و «سامان دارابی» اشاره کرد که با نقش‌آفرینی خود سعی دارند لحظاتی سرگرم‌کننده و متفاوت را برای مخاطبان فراهم کنند.

سریال دشتستان

دشتستان در قالبی طنزآمیز و با روایتی فانتزی سعی دارد به دغدغه‌ها و دنیای جوانان نزدیک شود و با نگاهی تازه به مشکلات و تفاوت‌های نسلی بپردازد. نویسندگی این سریال برعهده «محمد نقایی» است و تولید آن در حال حاضر ادامه دارد.

با توجه به استقبال مخاطبان از آثار طنز و محتوای مرتبط با نسل جوان، انتظار می‌رود این مجموعه مورد توجه بینندگان قرار گیرد و جایگاهی در میان آثار محبوب تلویزیونی پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال دشتستان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *