تبلیغات در فیگار

تقابل نفس‌گیر ماموریت غیرممکن و لیلو و استیچ در باکس آفیس این هفته

فیلم Mission: Impossible – The Final Reckoning با فروش چشمگیر در کنار لیلو و استیچ پرفروش‌ترین آخرهفته روز یادبود تاریخ گیشه آمریکا را رقم زدند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، این آخر هفته به پربارترین تعطیلات تاریخ گیشه آمریکا تبدیل شد؛ فروش کلی فیلم‌ها از مرز ۳۲۲ میلیون دلار عبور کرد و رکورد سال ۲۰۱۳ را که در آن سریع و خشن 6 پیشتاز بود، پشت سر گذاشت.

هرچند فروش سه‌روزه به حدود ۲۶۰ میلیون دلار رسید که به اندازه‌ی آخرهفته تاریخی باربنهایمر در ژوئیه ۲۰۲۳ نیست (۳۱۰.۹ میلیون دلار)، اما همچنان از بسیاری از تعطیلات پرآوازه دیگر، از جمله ترکیب ویکد و گلادیاتور ۲ با ۲۰۲.۴ میلیون دلار، فراتر رفته است.

نسخه لایو-اکشن جدید لیلو و استیچ از دیزنی و Rideback با کارگردانی دین فلایشر کمپ، رکورد افتتاحیه فیلم‌های آخرهفته روز یادبود را با فروش ۵۵ میلیون دلاری در جمعه و پیش‌بینی فروش ۴روزه‌ای بین ۱۷۵ تا ۱۸۰ میلیون دلار شکست. فیلم امتیاز A از CinemaScore، ۹۰٪ رضایت در PostTrak و نرخ «توصیه حتمی» ۸۱٪ را دریافت کرده است.

جدیدترین قسمت از مجموعه محبوب ماموریت غیرممکن از کمپانی پارامونت نیز با قدرت ظاهر شده و با فروش ۲۴.۸ میلیون دلاری در جمعه به سمت فروش ۷۷ میلیون دلاری در تعطیلات ۴ روزه پیش می‌رود.

فیلم Mission: Impossible – The Final Reckoning امتیاز A- از CinemaScore گرفته که کمی پایین‌تر از «ماموریت غیرممکن: مرگ حتمی» با امتیاز A است.

۵۵٪ از تماشاگران به خاطر علاقه به فرنچایز و ۴۷٪ صرفاً برای تماشای تام کروز به سینما آمده‌اند. جالب اینکه پررنگ‌ترین گروه سنی بیننده‌ها افراد بالای ۵۵ سال با ۲۹٪ بوده‌اند. مردان بالای ۲۵ سال ۵۲٪، زنان بالای ۲۵ سال ۳۲٪ و مردان زیر ۲۵ سال ۱۱٪ بودند. با اینکه زنان زیر ۲۵ سال تنها ۵٪ از مخاطبان را تشکیل دادند، ولی بالاترین امتیاز رضایت (۹۷٪) را به فیلم دادند.

نظر شما درباره‌ی این اعداد و ارقام در باکس آفیس آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *