تبلیغات در فیگار

فصل سوم سریال Squid Game رکورد جدیدی برای نتفلیکس به ثبت رساند

فصل سوم سریال Squid Game با ثبت رکورد تماشای بی‌سابقه در سه روز نخست انتشار، به یکی از موفق‌ترین آثار تاریخ نتفلیکس تبدیل شد.

بازگشت Squid Game با فصل سوم خود نه‌تنها هیجان‌انگیز بلکه رکوردشکن بوده است. در حالی‌که تنها چند روز از آغاز پخش این فصل گذشته، نتفلیکس اعلام کرده که این مجموعه در سه روز نخست توانسته مجموعاً به ۶۰.۱ میلیون بازدید برای شش قسمت خود دست یابد—آماری که آن را به پربیننده‌ترین سریال تاریخ این پلتفرم در چنین بازه کوتاهی تبدیل کرده است.

این سریال کره‌ای بلافاصله صدر جدول هفتگی آثار پرمخاطب نتفلیکس را تصاحب کرد و هم‌زمان به رتبه نهم در میان پربیننده‌ترین سریال‌های غیرانگلیسی‌زبان تمام دوران نتفلیکس راه یافت.

در اقدامی بی‌سابقه Squid Game موفق شد در تمامی ۹۳ کشوری که نتفلیکس در آن‌ها جدول ۱۰ اثر برتر دارد، در جایگاه نخست قرار گیرد—دستاوردی که پیش‌تر هیچ سریالی در هفته ابتدایی انتشار خود تجربه نکرده بود.

در مقایسه با فصل دوم که اواخر دسامبر و درست پس از کریسمس منتشر شد، فصل سوم مسیر دشوارتری برای جذب مخاطب داشت. فصل دوم در بازه چهارروزه آغازین خود به ۶۸ میلیون بازدید رسید؛ البته این فصل به‌واسطه تعطیلات و یک روز اضافه در هفته اول، مزیتی قابل‌توجه نسبت به فصل سوم داشت. با این حساب، اگر شرایط برابر بود، احتمالاً فصل سوم از عملکرد فصل پیشین نیز فراتر می‌رفت.

هم‌زمان با پخش فصل نهایی، فصل‌های اول و دوم نیز بار دیگر در فهرست آثار پرمخاطب هفتگی جای گرفتند. نتفلیکس از سال گذشته تبلیغات گسترده‌ای را برای اطمینان از موفقیت فصل‌های پایانی این سریال در پیش گرفته بود. فصل اول همچنان رکورددار مطلق نتفلیکس است و با ۲۶۵ میلیون بازدید در ۹۱ روز، پربازدیدترین اثر تاریخ این پلتفرم باقی مانده است.

نظر شما درباره‌ی فصل سوم سریال Squid Game چه بود؟ آیا این فصل را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *