تبلیغات در فیگار

حرکت جدید هالیوود برای تبدیل یک ترند جهانی به پروژه سینمایی

پس از جهش محبوبیت اسباب‌بازی Labubu، هالیوود به سراغ اقتباس آن رفت و فیلم لبوبو را در برنامه تولید قرار داد تا یک فرنچایز بالقوه شکل بگیرد.

طبق اعلام منابع آگاه، هنوز هیچ تهیه‌کننده یا فیلم‌سازی به این پروژه پیوسته است، زیرا توافق اولیه به‌تازگی امضا شده و حتی تصمیم‌گیری درباره اینکه این اثر به‌صورت لایواکشن ساخته شود یا انیمیشن، هنوز انجام نشده است.

لبوبو که توسط کِیسینگ لانگ، هنرمند اهل هنگ‌کنگ و ساکن اروپا طراحی و ابتدا توسط How2Work تولید می‌شد، از سال ۲۰۱۹ و پس از ورود خرده‌فروش چینی پاپ‌مارت به چرخه ساخت و توزیع، به محبوبیتی انفجاری رسید.

فروش بلایند باکس‌ها—که خریداران تا لحظه باز کردن بسته نمی‌دانند چه مدل دریافت می‌کنند—موجی بزرگ از تقاضا ایجاد و بازار دست‌دوم را به شدت داغ کرد. برخی نسخه‌های محدود این عروسک‌ها در مزایده‌ها به قیمت‌های شش‌رقمی معامله شده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سود پاپ‌مارت در سال جاری حدود ۳۵۰ درصد افزایش یافته است. مجموعه لبوبو شامل شخصیت‌هایی همچون زیمومو، موکوکو و تای‌کوکو نیز می‌شود.

با افزایش جریان ساخت فیلم براساس اسباب‌بازی‌ها اکنون سونی امیدوار است فیلم لبوبو نیز مسیر مشابهی را طی کند. جدیدترین نمونه این روند، اعلام همکاری سونی و متل برای توسعه فیلم View Master است.

نظر شما درباره‌ی این اقدام سونی و ساخت یک فیلم بر اساس این عروسک ترند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *