تبلیغات در فیگار

بازی جدید سازندگان Dread Flats با تجربه‌ای خفه‌کننده معرفی شد

بازی Dread Neighbor با الهام از وقایع واقعی، ترس دیده‌شدن را در قالب وحشت روان‌شناختی به استیم می‌آورد و تجربه‌ای خفه‌کننده و تعاملی وعده می‌دهد.

به گفته توسعه‌دهندگان، Dread Neighbor نسبت به پروژه قبلی این تیم، پیشرفت قابل‌توجهی در کیفیت بصری، شیوه روایت و میزان غوطه‌وری بازیکن داشته و هدف آن خلق فضایی سنگین، خفه‌کننده و به‌شدت تنش‌زا است.

بیشتر بخوانید: بازگشت یک افسانه ؛ آیا ویچر 3 دوباره نفس می‌کشد؟

داستان بازی در یک ساختمان آپارتمانی قدیمی و غیرعادی آرام جریان دارد. بازیکن در نقش یک زن جوان که برای کاهش هزینه‌های زندگی در این ساختمان ساکن شده، با محیطی مواجه می‌شود که از همان ابتدا حس ناامنی و اضطراب در آن موج می‌زند. فعالیت‌های روزمره‌ای مانند بیرون بردن زباله، غذا دادن به گربه یا رفتن به محل کار، ظاهراً عادی هستند، اما به‌تدریج نشانه‌هایی از حضوری تهدیدآمیز وارد زندگی شخصیت اصلی می‌شود.

در آغاز، این تهدید تنها به یک حس مبهم محدود است؛ احساسی که می‌گوید کسی شما را تماشا می‌کند. نگاهی که می‌تواند از شکاف کمد لباس، تاریکی زیر تخت یا سوراخی در دیوار سرچشمه بگیرد و آرام‌آرام درک بازیکن از واقعیت را دگرگون کند.

بازی با زاویه دید اول‌شخص، فشار روانی این وضعیت را به‌طور مستقیم منتقل می‌کند. با تغییر و اعوجاج تدریجی محیط، بازیکن به کشف حقیقتی هولناک نزدیک‌تر می‌شود، در حالی که شدت ترس لحظه‌به‌لحظه افزایش می‌یابد.

مشاهده تریلر در یوتیوب

بازی Dread Neighbor از ساختار وحشت تدریجی و چرخه‌ای مشابه P.T الهام گرفته و رویدادها و صحنه‌ها بر اساس رفتار بازیکن تغییر می‌کنند. هر بار تجربه دیده‌شدن، از دفعات قبل ترسناک‌تر می‌شود؛ از مایعی که از سقف چکه می‌کند تا چشم‌هایی که از میان ترک‌های دیوار می‌درخشند. مجموعه این عناصر تلاش دارد بازیکن را به‌طور مداوم تا مرز تحمل روانی پیش ببرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی داستان این بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Bloody-Disgusting


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *