علی شادمان با کارگردانی نمایشنامهخوانی تازه خود در اثری از احمد سلگی به روی صحنه میرود و تجربهای متفاوت برای مخاطبان رقم میزند.
علی شادمان کارگردانی این نمایشنامهخوانی را بر عهده دارد و این اثر با نقشخوانی حسین ثمری، ندا جبرئیلی، شیما جعفرزاده، علی شادمان و عاطفه قاسمی (به ترتیب حروف الفبا) اجرا میشود.
بیشتر بخوانید: بازگشت بچه زرنگ با سریال گروه نجات جنگل در شبکه نمایش خانگی
موسیقی و طراحی صدا این برنامه بر عهده مبین بهاروند است و الهه پورسند به عنوان دستیار کارگردان در این پروژه حضور دارد. این نمایشنامه در شامگاه هفتم و هشتم تیرماه ساعت ۲۰ و به مدت یک ساعت در سالن اکت اجرا میشود و ویژه تماشاگران بالای ۱۲ سال است.
علی شادمان پیشتر نیز سال گذشته با بازی در نمایش رامسس دوم به کارگردانی رضا گوران در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه حضور داشت.
بیشتر بخوانید:
نظر شما دربارهی حضور این بازیگر بهعنوان نمایشنامه خان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.
