تبلیغات در فیگار

فیلمبرداری فصل دوم سریال Dept. Q آغاز شد

سریال Dept. Q با آغاز فیلم‌برداری فصل دوم و معرفی بازیگران جدید، پرونده‌های پیچیده‌تری را برای کارل مورک و تیمش در ادینبرو رقم می‌زند.

در فصل جدید، آیسلینگ فرانچوزی در نقش کیمی، گرگ وایز در نقش درک پاول، نیکلاس رو در نقش توماس فولتون، تونی کوران در نقش وینی کالدروود، همیش کلارک در نقش کریستوفر هرون، الکس فرنس در نقش فیل آلن‌بک، راس اندرسون در نقش ریکی داداریو، ربکا روت در نقش جون لاوزی، آیلایسا جانستون در نقش اگنس و ایمی برنمَن در نقش هلن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: تیموتی شالامی و دواین جانسون به فیلم جدید دارن آرنوفسکی پیوستند

در این مجموعه، متیو گود بار دیگر در نقش کارآگاه کارل مورک بازمی‌گردد؛ شخصیتی که هدایت گروهی از نیروهای ناکارآمد را در زیرزمین یک ایستگاه پلیس در ادینبرو بر عهده دارد و مسئول رسیدگی به پرونده‌های حل‌نشده است.

همچنین بازیگران فصل قبل از جمله الکسی منولوف در نقش آکرام سلیم، لیا باین در نقش افسر دیکسون و جیمی سیوز در نقش جیمز هاردی نیز به داستان بازگشته‌اند.

سریال Dept. Q که توسط کمپانی Left Bank و خالق The Queen’s Gambit، اسکات فرانک، تولید شده، یکی از موفق‌ترین آثار غیرآمریکایی نتفلیکس در سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

طبق توضیحات سازندگان، فصل دوم بر پرونده‌ای تمرکز دارد که در لایه‌های بالای جامعه اسکاتلند پنهان شده و موضوعاتی مانند قدرت، فساد و مصونیت افراد بانفوذ از قانون را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل ابتدایی این سریال مهیج چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *