همنواز

چالش 30 روزه فیلم – روز هجدهم : فیلمی ناشناخته ولی شاهکار (کبوتری برای تأمل در باب هستی روی شاخه نشست)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلمی ناشناخته ولی شاهکار

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

کبوتری برای تأمل در باب هستی روی شاخه نشست، یک فیلم کمدی، درام سیاه محصول سال ۲۰۱۴به نویسندگی و کارگردانی روی اندرسون است. این سومین قسمت از سه گانه اوست. این فیلم برای اولین بار در هفتاد و یکمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد که در آنجا شیر طلایی بهترین فیلم رادریافت کرد. این فیلم به عنوان ورودی سوئدی برای بهترین فیلم خارجی زبان انتخاب شددر هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار اما نامزد نشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های فلسفی تاریخ جهان

بهترین فیلم های فلسفی تاریخ سینما

عنوان آن اشاره‌ای به نقاشی 1565 شکارچیان در برف اثر پیتر بروگل بزرگ است. این نقاشی صحنه زمستانی روستایی را به تصویر می‌کشد که چند پرنده روی شاخه‌های درخت نشسته‌اند. اندرسون گفت که او تصور می‌کرد که پرندگان در صحنه در حال تماشای افراد زیر هستند و متعجب هستند که آنها چه کار می‌کنند.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم, چالش سی روزه فیلم دیدن, معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *