همنواز

چالش 30 روزه فیلم – روز بیستم : فیلمی که خیلی ترسوندتم (عزیزم 2015)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلمی که خیلی ترسوندتم

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

عزیزم یک فیلم ترسناک روانشناختی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵به نویسندگی و کارگردانی میکی کیتینگ است. در این فیلم لورن اشلی کارتر نقش زن جوانی را بازی می‌کند که پس از تبدیل شدن به یک سرایدار در یک آپارتمان بزرگ در شهر نیویورک، آرام آرام دیوانه می‌شود.

در این فیلم، شان یانگ، برایان موروانت، لری فسندن، هلن راجرز و جان اسپرداکوسنیز حضور دارند. این فیلم برای اولین بار در فستیوال شگفت انگیز 2015 به نمایش درآمد و در سینماهای محدود در ایالات متحده و VOD در آوریل 2016 منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

کامل ترین فهرست بهترین فیلم های ترسناک

بهترین فیلم های ترسناک 2023

فیلمبرداری در شهر نیویورک بیش از دوازده روز انجام شد. کیتینگ تحت تاثیر رومن پولانسکی، از جمله فیلم بچه رزماری، بهره برد. پس از تماس کیتینگ، فسندن به عنوان تهیه کننده اجرایی به کار پیوست و یانگ را به همراه آورد. نیویورک به عنوان مکانی برای تأکید بر بیگانگی و جدایی که شخصیت کارتر احساس می‌کرد انتخاب شد. کیتینگ پس از تماشای فیلم‌های ترسناک دهه 1960 در حین نوشتن فیلم Darling، گفت که فیلمبرداری تک رنگ درست و ضروری است.

فیلم Darling برای اولین بار در فستیوال شگفت انگیز در 26 سپتامبر 2015 به نمایش درآمد. متعاقباً توسط Screen Media Films برای توزیع انتخاب شد، که آن را در نیویورک و تورنتو در 1 آوریل 2016 به نمایش گذاشت. این فیلم یک هفته بعد به صورت ویدیویی به صورت درخواستی عرضه شد.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *