بهترین انیمه های نتفلیکس که نباید آن‌ها را از دست بدهید [+ 2024 و تمام دوران]

بهترین انیمه های نتفلیکس برخی از غنی‌ترین و اعتیادآورترین نمایش‌ها در لیست آثار موجود و کارنامه کاری این سرویس استریم را شامل می‌شوند.

از داستان‌های عاشقانه دل‌خراش گرفته تا آثار علمی تخیلیِ کلاسیک، چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد. با اضافه شدن برخی از نمایش‌های باکیفیت بالا به سرویس استریم نتفلیکس، شما انتخاب‌های بسیار زیادی خواهید داشت؛ اما این سرویس در چند سال اخیر تلاش خود را برای ساخت انیمه‌های انحصاری زیادتر کرده و در این امر نیز موفق بوده است.

در این لیست، بهترین انیمه های netflix جمع‌آوری شده‌اند تا شما بتوانید به راحتی بین هر کدام از آن‌ها، اثری را که می‌خواهید انتخاب کنید. انیمه های نتفلیکس از جمله آثاری هستند که بسیار دسته‌کم گرفته می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


برخی از بهترین انیمه های سریالی این سرویس استریم پس از خریداری شدن توسط نتفلیکس به پخش رسیده‌اند؛ اما برخی دیگر وجود دارند که انحصاری این شرکت هستند و انتخابی مناسب به‌شمار می‌روند.

بهترین انیمه های نتفلیکس

در ادامه لیست بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار و بر اساس نمرات IMDb نوشته شده است.

بهترین انیمه های نتفلیکس
بهترین انیمه های نتفلیکس

بهترین انیمه های نتفلیکس طیف گسترده‌ای از ژانرها و سبک‌های هنری را در بر می‌گیرند و تضمین می‌کنند که بینندگان بهترین تجربه را برای دیدن کلاسیک‌های قدیمی و محبوب‌های فعلی دارند.

کسلوانیا: منظره شب (Castlevania: Nocturne)

بهترین انیمه های نتفلیکس

  • ژانر: اکشن، حماسی، فانتزی
  • سال انتشار: -2024
  • امتیاز: 7.4

انیمه جدید کسلوانیا: منظره شب، یک سریال تلویزیونی بزرگسالانه در ژانر فانتزی تاریک، اکشن آمریکایی و حماسی است که توسط «کلیو بردلی» ساخته و اوایل سال 2024 اکران شد.

این سریال دنباله‌ای بر مجموعه انیمیشن کاستلوانیا محسوب می‌شود که بر اساس سری بازی‌های ویدیویی به همین نام توسط کونامی و اقتباس شده از نسخه 1993 کاستلوانیا: روندو خون و دنباله آن کاستلوانیا: سمفونی شب است.

این سریال در سال 1792، در طول انقلاب فرانسه رخ می‌دهد و داستان «ریچتر بلمنت»، یکی از نوادگان خانواده «بلمنت» را دنبال می‌کند که علیه خون‌آشام‌ها و موجودات شب می‌جنگد.

دوتا: خون اژدها (Dota: Dragon’s Blood)

بهترین انیمه های نتفلیکس

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی
  • سال انتشار: 2022-2021
  • امتیاز: 7.7

یک شوالیه‌ی اژدها که در درون خود دچار تضاد می‌شود، باید از قدرت اژدهایی که درونش نهفته استفاده کند تا یک شیطان مرگبار را در این فانتزی حماسی که بر اساس بازی آنلاین ساخته شده را از پای در بیاورد.

این جمله، یک خلاصه کوتاه از داستان فانتزی و حماسی انیمه دوتا است که در آن یک قهرمان با چالش‌های درونی و بیرونی روبرو می‌شود و برای نجات جهان تلاش می‌کند.

اسکات پیلگریم در برابر دنیا (Scott Pilgrim Takes Off)

بهترین انیمه های نتفلیکس
بهترین انیمه های نتفلیکس
  • ژانر: ماجراجویی، کمدی، تینیجری
  • سال انتشار: 2023-2023
  • امتیاز: 7.7

نتفلیکس، سال گذشته یک بازسازی کامل اسکات پیلگریم با تمام بازیگران فیلم اصلی که سال 2010 به کارگردانی «ادگار رایت» ساخته شده بود را برای جهانیان ازائه کرد. با تقویت مشارکت خالق سریال، «برایان لی اومالی»، بازگویی این انیمه به همان اندازه فیلم اصلی‌اش شاد، آنارشیستی، متا و به یاد ماندنی بود.

کارول و تیوزدی (Carole & Tuesday)

بهترین انیمه های نتفلیکس
بهترین انیمه های نتفلیکس
  • ژانر: درام، موزیکال
  • سال انتشار: 2019-2019
  • امتیاز: 7.8

انیمه لزوماً نباید پر از اضطراب و اکشن باشد. کارول و تیوزدی یکی از انیمه های جدید این سرویس استریم محسوب می‌شود که داستانی شاد، سرگرم‌کننده و مملو جنب و جوش دارد که بر اساس دنیای کابوی بیباپ ساخته شده و روی دو خواننده‌ای تمرکز می‌کند که فقط یک رویای دیده شدن دارند.

با تمرکز اصلی روی استعدادهای موسیقی آن‌ها، مخاطب بسیار زود عاشق این زوج جذاب می‌شود. اگر به دنبال طعم متفاوتی از انیمه در نتفلیکس هستید، کارول و تیوزدی بهترین انیمه های سریالی این سرویس استریم است که می‌توانید آن را تماشا کنید.

بهترین انیمه های شینیچیرو واتانابه

پلوتو (Pluto)

بهترین انیمه های نتفلیکس

  • ژانر: سنین، اکشن، رازآلود
  • سال انتشار: 2023-2023
  • امتیاز: 8.1

تمرکز بر معنای انسان بودن، چیزی است که انیمه همیشه در آن برتری دارد. هیچ چیز بهتر از انیمه پلوتو این رویکرد را نشان نمی‌دهد. این انیمه یک سریال علمی تخیلی و سنین محسوب می‌شود که یک محور روایی فرسوده را گرفته و آن را با یک چرخش جسورانه، جذاب می‌کند.

دو کارآگاه ربات، «اتم» و «گسیشت» که باید یک قاتل را کشف کنند و همزمان با مضامین هویت و ارتباط پیش بروند، در این انیمه به نمایش گذاشته می‌شوند. این همچنین یکی از معدود نمایش‌هایی است که دوبله انگلیسیِ بهتری از ژاپنی دارد.

کسلوانیا (Castlevania)

بهترین انیمه های نتفلیکس
بهترین انیمه های نتفلیکس
  • ژانر: فانتزی سیاه، خون‌آشامی، اکشن
  • سال انتشار: 2017-2021
  • امتیاز: 8.3

اقتباس انیمه‌ای از کسلوانیا در نتفلیکس، یک نسخه جذاب، تاریک و به طرز شگفت‌آوری خشن از جنگ «تروور بلمنت» با دراکولا و ارتش خون‌آشامی او را نشان می‌دهد.

یکی از نقاط قوت این اثر این است که شما برای لذت بردن از کسلوانیا، نیازی ندارید تا حتماً بازی‌های آن را انجام داده باشید. این انیمه با توجه به صحنه‌های اکشن، داستان جذاب و اشتیاق بی‌پایان به خون که در هر چهار فصل آن جریان دارد، می‌تواند شما را سرگرم کند و اگر طرفدار پر و پا قرص آن هستید، این نسخه بازآفرینی قطعی از شخصیت‌های نمادینی است که سال‌های زیادی را در صنعت ویدیو گیم با آن‌ها گذرانده‌اید.

بهترین انیمه هایی که ساخت کشور ژاپن نیستند

سایبرپانک: اج رانرز (Cyberpunk: Edgerunners)

بهترین انیمه های نتفلیکس

  • ژانر: آخرالزمانی، علمی تخیلی، اکشن
  • سال انتشار: 2022-2022
  • امتیاز: 8.3

در انیمه جدید سایبرپانک: اج رانرز، «دیوید»، ساکن نایت سیتی، پس از مرگ مادرش در دنیای زیرزمینی دیستوپیایی به سرعت در حال پیشرفت است. در طول مسیر، او با «لوسی»، یک نترانر که رویای فرار از زندگی خود و رفتن به ماه را در سر دارد، درگیر می‌شود و شروع به همراهی با گروهی از ادم‌های بی‌کار و بی هدف می‌کند.

سایبرپانک: اج رانرز صرفاً یک افزودنی به RPG آینده‌نگر CD Projekt Red نیست؛ بلکه بسیار فراتر از آن نیز پیش می‌رود. آنچه در ادامه می‌آید، یک سریال فوق‌العاده جذاب و پر از اکشن است که با انرژی جنبشی انفجاری پر شده و مخاطبان در سال 2022 به درستی آن را تحسین کردند.

حتی نیازی به طرفدار بودن این فرنچایز برای لذت بردن از آن ندارید. سایبرپانک: اج رانرز دارای جذابیت زیادی از جمله مجهز بودن به یک موسیقی متن جذاب است و در قلب آن، یک داستان عاشقانه وجود دارد که حتی سخت‌ترین دل‌ها را تا پایان سریال گریان خواهد کرد.

بهترین سریال های اقتباسی بر اساس بازی ها

بهترین انیمه های تکنولوژی محور

وایولت اورگاردن (Violet Evergarden)

بهترین انیمه های نتفلیکس

  • ژانر: درام، استیم‌پانک
  • سال انتشار: 2018-2018
  • امتیاز: 8.4

مهم‌ترین انیمه نتفلیکس ، وایولت اورگاردن است که شما را به گریه می‌اندازد. هنگامی که شما از ظاهر زیبا و کمی شیرین آن عبور می‌کنید، خیلی زود یک داستان عاشقانه و پرشور پیدا خواهید کرد.

در قلب داستان این انیمه، «وایولت» قرار دارد که باید بر ترومای خود و دوست پسر گمشده‌اش، «گیلبرت»، در نقش جدید خود به عنوان عروسک، به حافظه خود غلبه کند. کار او که نوشتن نامه برای کسانی است که نمی‌توانند احساسات خود را بیان کنند.  قسمت دهم آن که با یک مادر بیمار و دخترش سروکار دارد، به عنوان یکی از بزرگترین قسمت‌های انیمه در دهه گذشته شناخته می‌شود.

سامورایی چشم آبی (Blue Eye Samurai)

بهترین انیمه های نتفلیکس
بهترین انیمه های نتفلیکس
  • ژانر: اکشن، تاریخی
  • سال انتشار: 2023-2023
  • امتیاز: 8.7

سامورایی چشم آبی که سال گذشته منتشر شد، دارای یک مفهوم جذاب است و از همان ابتدا شما را جذب خودش می‌کند. این سریال روی جستجوی انتقام «میزو» علیه یکی از چهار مردی که ممکن است پدر او باشد تمرکز دارد.

در طول تور انتقام‌جویی او در ژاپن قرن 17، «میزو» با خوب، بد و زشت روبرو می‌شود که توسط یک گروه صداپیشگی شامل «جورج تاکی»، «راندال پارک»، «کنت برانا» و «استفانی هسو» به طرز تحسین‌برانگیزی پر شده است.

سوالات متداول

بهترین انیمه نتفلکس در سال 2024 چیست؟

انیمه کسلوانیا: منظره شب (Castlevania: Nocturne) بهترین اثر ساخته شده توسط نتفلیکس در سال 2024 است.

آیا نتفلیکس انیمه‌های خوب می‌سازد؟

نتفلیکس در سال‌های اخیر عناوین باورنکردنی را به کتابخانه انیمه‌ای خود اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین انیمه های نتفلیکس چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *