همنواز

ساعت پخش برنامه بگو بخند از شبکه نسیم [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

فصل سوم برنامه بگو بخند به میزبانی عبدالله روا از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داوران و اطلاع از ساعت پخش برنامه بگو بخند با ما همراه شوید.

فصل جدید مسابقه استعدادیابی بگو بخند با آیتم‌های متنوع و شرکت‌کنندگان بین‌المللی، از شبکه نسیم پخش می‌شود. این فصل برنامه بگو بخند به تهیه‌کنندگی مشترک «روح‌الله رجبی» و «سید احسان حسینی» ساخته شده است.

این مسابقه در رشته‌های موسیقی، تئاتر، شعر و استندآپ برگزار می‌شود. اگر از علاقه‌مندان مسابقه‌های تلویزیونی شاد هستید، می‌توانید برنامه بگو بخند را پس از چهارشنبه 18 مهر ماه 1403 از شبکه نسیم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش برنامه بگو بخند ، زمان تکرار و بیوگرافی داوران این مسابقه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش برنامه بگو بخند از شبکه نسیم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم، زمان پخش برنامه بگو بخند ساعت 21 شب‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، می‌توانید در ساعات 02:00، 09:00 و 15:10 روز بعد که زمان پخش تکرار برنامه بگو بخند از شبکه نسیم است، آن را دنبال کنید.

ساعت پخش برنامه بگو بخند
ساعت پخش برنامه بگو بخند

مسابقه استعدادیابی بگو بخند در سومین فصل خود میزبان شرکت‌کنندگانی از کشورهای گوناگون مانند کره جنوبی، سنگال، نیجریه و افغانستان در سنین و رشته‌های مختلف است.

این فصل بگو بخند پس از دریافت و بررسی 11 هزار ویدیو، با 80 گروه شامل 300 شرکت‌کننده رسمی کار خود را آغاز می‌کند. از ویژگی‌های فصل جدید برنامه بگو بخند، حضور برخی شرکت‌کنندگان فصل‌های گذشته به عنوان بازیگران و همراهان شرکت‌کنندگان جدید است.

مجری برنامه بگو بخند

ساعت پخش تکرار برنامه بگو بخند
زمان پخش تکرار برنامه بگو بخند از شبکه نسیم

«عبدالله روا» در پنجم اسفند ماه سال 1364 در چهارمحال بختیاری به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی رشته حقوق اصفهان را دارد. وی همچنین دارای فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی را از دانشگاه شهید بهشتی است.

«عبدالله روا» در 23 سالگی کارش را از شبکه استانی با شبکه استانی جهان بین آغاز کرد و در سال 1390 برای اجرا وارد شبکه جام جم شد. او پس از چندین اجرای موفق در برنامه‌های متفاوت تلویزیونی، توانست با اجرای عالی برنامه‌ی پربیننده‌ی ویدیو چک به اوج شهرت برسد.

«روا» به عنوان مجری در برنامه‌های بسیاری از جمله روز از نو، شیش تاییا، بچه‌های مردم، با کاروان، شبکه ایرانی و شب‌های فوتبالی حضور داشته است. او همچنین در سریال نمایش خانگی روزی روزگاری مریخ نقش‌آفرینی کرد.

داوران برنامه بگو بخند

پس از پرداختن به ساعت پخش برنامه بگو بخند به معرفی داوران فصل سوم برنامه بگو بخند می‌پردازیم.

«شهاب عباسی» در 27 آذر ماه سال 1352 در شهر تبریز به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته نقاشی است. او پیش از قبولی در دانشگاه، مدت کوتاهی در رادیو تبریز فعالیت کرد. عباسی در دانشگاه با مهران غفوریان، جواد رضویان و حسین رفیعی هم دانشگاهی شد.

شهاب عباسی پس از فارغ‌التحصیلی از نقاشی فاصله گرفت و با ایفای نقش در مجموعه نوروز 76 به کارگردانی داریوش کاردان وارد قاب تلویزیون شد.

او در سال 1385 با سریال هیوا که از شبکه آذربایجان شرقی پخش شد به شهرت رسید. وی در سال 1389 سریال آیتمی خنده بازار را ساخت. این مجموعه در سال 90 جز پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون شد.

«عباسی» علاوه‌بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی در عرصه خوانندگی نیز فعالیت داشته و حتی در تبریز کنسرتی هم اجرا کرده است.

زمان پخش برنامه بگو بخند

«شهرام شکیبا» زاده‌ی هفدهم آبان ماه 1351 در تهران است. وی در رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی تحصیل کرد. «شکیبا» تاکنون در جشنواره‌های ادبی و طنز گوناگونی به عنوان داور یا ناظر حضور داشته است.

«شکیبا» در سریال‌های یک سطر واقعیت، دودکش 2، نوار زرد 2، آتش در گلستان و با خانمان بازی کرده است.

«نعیمه نظام‌دوست» متولد بیست و سوم آبان ماه سال 1353 در تهران است. او دیپلم رشته‌ی علوم تجربی دارد. «نظام‌دوست» از کودکی به بازیگری علاقه داشته و از 17 سالگی با معرفی «سروش خلیلی» در کلاس‌های آزاد بازیگری شرکت کرد.

او بازیگری را با اجرا در تئاتر آغاز کرد و سپس برای ایفای نقش در مجموعه نوروز 72 ساخته‌ی «داریوش کاردان» جلوی دوربین رفت. او سال 73 با ساعت خوش به کارگردانی «مهران مدیری» خوش درخشید.

«نظام دوست» از بازیگران پر کار تلویزیون است و در سریال‌های شن‌های کف رودخانه، روزهای زندگی، در گذر لحظه‌ها، ریحانه، حلقه سبز، روز حسرت، طلاق در وقت اضافه، چاردیواری، نردبام آسمان، ساختمان پزشکان، پایتخت 1 و محله گل و بلبل به ایفای نقش پرداخته است.

«نصرالله رادش» در دوازدهم آذر ماه سال 1345 در آبادان به دنیا آمد. او دارای مدرک کاردانی تئاتر بوده و بازیگری را با اجرای نمایش آغاز کرده است. وی در سال 1372 برای بازی در مجموعه پرواز 57 به کارگردانی «مهران مدیری» جلوی دوربین رفت و یک سال بعد با سریال طنز پربیننده‌ی ساعت خوش مشهور شد.

«رادش» با سریال روزگار جوانی و زیر آسمان شهر به اوج شهرت رسید. این بازیگر باتجربه و توانمند پس از چند سال وقفه کاری، با بازی در نقش «حیف نون» در سریال باغ مظفر» و نقش ربات 65 در سریال مسافران، دوباره نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

«نصرالله رادش» از ازدواج اولش که 8 سال دوام داشته، یک پسر به نام «پرهام» دارد. او در سال 1396 با انتشار عکس همسر دومش (آرزو محمود) خبر ازدواج خود را را رسانه‌ای کرد.

سوالات متداول

داوران فصل سوم برنامه بگو بخند چه کسانی هستند؟

«شهرام شکیبا»، «شهاب عباسی»، «نعیمه نظام‌دوست» و «نصرالله رادش» داوران سومین فصل مسابقه بگو بخند هستند.

مجری برنامه بگو بخند کیست؟

« عبدالله روا» مجری مسابقه استعدادیابی بگو بخند است.

فصل سوم برنامه بگو بخند چند قسمت است؟

این مجموعه در 50 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مشترک «روح‌الله رجبی» و «سید احسان حسینی» ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش برنامه بگو بخند چیست؟ آیا از تماشای مسابقه‌های تلویزیونی لذت می‌برید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *