همنواز

خودروهایی شوتی در آزادراه قزوین-زنجان توقیف شدند [+عکس باورنکردنی]

پلیس راه در آزادراه قزوین-زنجان موفق به توقیف تعدادی از خودروهای شوتی شد. در ادامه به توقیف خودروهای شوتی در آزادراه قزوین-زنجان می‌پردازیم.

تعدادی دستگاه خودروی شوتی حامل البسه و داروهای قاچاق از سوی ماموران پلیس در آزادراه قزوین-زنجان حوالی تاکستان شناسایی و توقیف شدند. در ادامه به جزئیات توقیف خودرو حمل قاچاق در قزوین می‌پردازیم.

توقیف خودروهای شوتی در آزادراه قزوین-زنجان

توقیف خودرو حمل قاچاق در قزوین

توقیف خودروهای شوتی در آزادراه قزوین-زنجان
توقیف خودرو شوتی در آزادراه قزوین-زنجان

فرمانده انتظامی استان قزوین روز دوشنبه در رابطه با این خبر گفت:

در پی کسب خبری مبنی بر تردد ۲ دستگاه خودرو شوتی پژو پارس و پژو ۴۰۵، حامل بار قاچاق از آزاد راه “قزوین-زنجان” به مقصد استان “تهران” بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ علی ابراهیمی افزود:

در راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به همراه ماموران پلیس آگاهی و عوامل تجسس کلانتری ۱۱ تاکستان در محور اعلام شده مستقر و به محض مشاهده خودرو قاچاقچیان دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۲ فقره سرقت خودرو سواری سمند و پژو پاری اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد:

مخفیگاه سارقان در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در بازدید از آن خودروها به همراه تعدادی قطعات سرقتی مربوط به خودرو کشف شد.

توقیف خودرو حمل قاچاق در قزوین

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *