پشت پرده پایان همکاری سامان رسول پور مجری ایران اینترنشنال با شبکه چیست؟

سامان رسول‌پور یکی از مجریان معروف اینترنشنال قطع همکاری خود را باشبکه  اعلام کرد. با جزئیات مجری اینترنشنال سامان رسول پور همراه فیگار باشید.

آقای رسول پور در توییتی نوشته است:

بعد از شش سال و چهار ماه، همکاری با تلویزیون ایران اینترنشنال، از این رسانه که از چند هفته قبل از تاسیسش، در ساختنش مشارکتی فعالانه داشتم، استعفا دادم.

مجری اینترنشنال سامان رسول پور

پایان همکاری سامان رسول پور با ایران اینترنشنال

کمتر از یک سال پس از اعتراضات با برنامه‌ریزی امنیتی گسترده و محتوا رسانه‌ای غرب در پاییز سال گذشته، اخبار متعددی از اختلافات، پیوند بریدن‌ها و اضمحلال به اصطلاح جریان‌های اپوزیسیون منتشر می‌شود.

مجری اینترنشنال سامان رسول پور
علت جدایی سامان رسول پور از اینترنشنال

علت جدایی سامان رسول پور از اینترنشنال

او درباره‌ی دلیل این تصمیم خود گفته است:

امیدوارم [همکارانم] بر چالش‌های پیش رویشان، غلبه کنند؛ چالش‌هایی که دست‌کم، من قادر نبودم بر آنها چیره شوم. به ویژه، بعد از تحولات اخیر و البته اخلاف‌نظرهای تازه ظهور یافته بر سر نحوه ادامه کار «چشم‌انداز با سیما ثابت».

رضا تقی‌زاده که با یک شبکه سلطنت‌طلب صحبت می‌کرد، با اشاره به جداشدن سامان رسول‌پور، به عنوان یکی از عناصر پشت پرده اینترنشنال از این شبکه، گفت:

«امروز اعلام شد این جوان از این شبکه بیرون آمده، که ارتباط نزدیکی بین او و خانم زهرا شهرکی که اسمش را عوض کرده و سیما ثابت شده، داشته و در یک خانه باهم زندگی می‌کردند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده ماجرای مجری اینترنشنال سامان رسول پور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *