پشت پرده اهدای خودرو به برگزیدگان جشنواره فیلم فجر چه بود؟! +[جزئیات]

جشنواره فیلم فجر، روز گذشته در یک شرکت خودروسازی برگزار شد. اما پشت پرده اهدای خودرو به برگزیدگان جشنواره فیلم فجر چه بود؟!

در سال گذشته در جریان برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، تصمیم گرفته شد که برندگان جشنواره در دو گروه، دو خودروی متفاوت را به عنوان جایزه دریافت کنند. اما پس از اتمام مراسم اختتامیه، هیچ اطلاعاتی درباره اجرای این تصمیم منتشر نشد تا اینکه روز گذشته پس از تاخیری حدوداً هفت ماهه، مراسم اهدای جوایز بخش اول از برندگان در یک شرکت خودروسازی برگزار شد. در ادامه مطلب با خبر اهدای خودرو جشنواره فجر همراه ما بمانید.

اهدای خودرو به برگزیدگان جشنواره فیلم فجر

اهدای خودرو رایگان به برگزیدگان جشنواره فیلم فجر

در این رابطه، شهرام خلج، برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین طراح چهره‌پردازی برای دو فیلم “غریب” و “شماره 10” که در این مراسم حضور داشت، درباره دریافت جایزه خود به خبرنگاران گفت:

قرار بود جوایز گروهی از برندگان توسط یک شرکت خودروسازی اهدا شود و روز گذشته مدارک خودروها به ما تحویل داده شد اما فعلا خبری از خود خودرو نیست!

جشنواره فیلم فجر یکی از معتبرترین و بزرگترین رویدادهای سینمایی در ایران است. این جشنواره سالانه در تهران برگزار می‌شود و به عنوان یکی از مهمترین فستیوال‌های فیلم در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود.

جشنواره فیلم فجر اهدای خودرو

اهدای خودرو به برگزیدگان جشنواره فیلم فجر
اهدای خودرو به برگزیدگان جشنواره فیلم فجر

خودرو رایگان برندگان جشنواره فیلم فجر

تأسیس جشنواره فیلم فجر به سال 1349 (1971 میلادی) بازمی‌گردد و هدف اصلی آن ترویج فرهنگ سینما و حمایت از صنعت سینمایی ایران است. هر ساله در این جشنواره، بهترین فیلم‌های ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله بخش رسمی، بخش هنری، بخش بین‌المللی و بخش جوانان انتخاب و جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

جشنواره فیلم فجر فرصتی است برای کارگردانان، بازیگران، تهیه‌کنندگان و سایر اعضای صنعت سینما برای نمایش و ترویج آثار خود و همچنین برقراری ارتباطات و تبادل نظر با همتایان خود در سطح ملی و بین‌المللی.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اهدای خودرو به برگزیدگان جشنواره فیلم فجر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *