آیا STON پرچمدار بعدی پروژه های بلاک چین TON خواهد شد؟

STON.fi یا به اختصار STON، پروژه جدیدی است که در بلاک چین The Open Network یا همان TON ساخته شده است. این پروژه یک صرافی غیرمتمرکز (یا DEX) است که ادعا می کند در عمل، کارمزد صفر و ادغام مستقیم با کیف پول های TON را ارائه می دهد. اکنون بیایید پروژه را از همه جهات بررسی کنیم تا ببینیم آیا پتانسیل تبدیل شدن به پرچمدار بعدی پروژه های بلاک چین TON را دارد یا خیر؟

پیشینه و تاریخچه مختصر

TON یک بلاک چین محبوب ارائه شده توسط تلگرام با ارزش بازار در گردش تقریبا 3.5 میلیارد دلار (در زمان نگارش این مقاله) است. TON اخیرا به لطف سرعت بالا، کارمزدهای به شدت پایین و مقیاس پذیری خود، توجه توسعه دهندگان را برای ساخت پروژه های مختلف، جلب کرده است. این پروژه ها شامل توکن های کامیونیتی، صرافی ها و بسیاری موارد دیگر می شوند.

یکی از این پروژه ها که اخیرا در رادار بازار رمزارز نمایان شده، STON.fi و توکن بومی آن، STON، است. این پروژه یک DEX کراس-چین است که ادعا می کند می تواند راه حل های مقرون به صرفه، ایمن و سریع را به کاربران رمزارز ارائه دهد. هدف پروژه این است که کاربران را قادر سازد تا توکن های بومی را در بلاک چین های مختلف بدون نیاز به ورپ کردن یا پل زدن، تبادل کنند.

علاوه بر آن، این تیم سعی دارد STON.fi را با پیام رسان تلگرام ادغام کند تا به کاربران اجازه دهد دارایی ها را درون این اپلیکیشن پیام رسان مدیریت و معامله کنند. STON.fi می خواهد مشکل محدودیت های تبدیل کراس-چین را با ارائه کردن یک پروتکل دیفای مبتنی بر درخواست پیشنهاد قیمت (RFQ) و تبادل های کراس-چین به کار گرفته شده توسط قراردادهای هش با محدودیت زمانی (HTLC)، برطرف سازد.

به گفته این تیم، چنین راه حلی می تواند نیاز به وجود واسطه ها یا اشخاص ثالث را از بین ببرد، خطرات امنیتی را به کمترین حد ممکن برساند و سرعت تراکنش ها را تقویت کند. از سایر مزیت های مهم این راه حل می توان به این اشاره کرد که در آن امکان از دست رفتن دائم دارایی ها به صورت تصادفی وجود ندارد، نرخ های تراکنش ها تضمینی هستند و بدون نیاز به احراز هویت (KYC)، زمان تراکنش ها قابل پیش بینی است.

تغییرات قیمتی STON در کوینکس

آیا STON پرچمدار بعدی پروژه های بلاک چین TON خواهد شد؟

STON به عنوان توکن بومی این DEX بازار ساز خودکار (AMM)، دارای حداکثر عرضه 100 میلیون است. از این مقدار، 1 میلیون توکن STON در حال حاضر در بازار به جهت انجام معاملات، شناورند. این کوین در هفت روز گذشته، 16 درصد افزایش داشته و از قیمتی معادل 15 دلار به 22.07 دلار پرش داشته است و ارزش بازار در گردش آن در زمان نگارش این مقاله معادل 31 میلیون دلار بوده است. قیمت فعلی این کوین پیرامون 19.4 دلار پرسه می زند.

اگر به معاملات رمزارز علاقه مند هستید، بهترین مکان برای دریافت نوسانات و قیمت های فوق العاده، صرافی کوینکس است.

نگاه اجمالی

https://www.coinex.com/fa/info/STON

*این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *