قیمت همستر کمبت چقدر خواهد بود؟ این ارز دیجیتال چه زمانی لیست می‌شود؟

همستر، بازی مبتنی بر بلاکچین و ارز دیجیتال جدیدی است که در حال حاضر توجه بسیاری را به خود جلب کرده؛ اما قیمت همستر کمبت چقدر خواهد بود؟

برخی افراد این ارز را با نات کوین، ارز دیجیتال دیگری که در سال‌های گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرد، مقایسه می‌کنند. همستر کمبت با بیش از 27 میلیون عضو در کانال تلگرام خود، جامعه‌ی بزرگی دارد. این تعداد تقریباً سه برابر تعداد اعضای کانال تلگرام نات کوین است.

آموزش اتصال ولت تون کیپر به بازی همسر کمبت


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


قیمت همستر کمبت

همستر کمبت در یوتیوب 17 میلیون دنبال‌کننده و در توییتر 6 میلیون دنبال‌کننده دارد که از نات کوین بیشتر است. قیمت نات کوین در ابتدای لیست شدن در صرافی‌ها 0.0068 دلار بود، اما همستر کامبت هنوز لیست نشده و قیمت آن مشخص نیست.

برخی افراد نگران هستند که همستر کامبت به یک حباب تبدیل شود و به سرعت ارزش خود را از دست بدهد. نات کوین در نهایت به قیمت 0.02 دلار رسید، اما مشخص نیست که همستر کامبت چه سرنوشتی خواهد داشت.

قیمت همستر کمبت

برخی شایعات حاکی از آن است که قیمت همستر کامبت به ازای هر 1 میلیون توکن به 314 دلار خواهد رسید. این پیش‌بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله تعداد سکه‌های ماین شده و زمان لیست شدن توکن. یکی از اعضای تیم همستر کامبت اعلام کرده که توسعه‌دهندگان در تلاش هستند تا توکن این بازی را در ماه جولای (تیر 1403) لیست کنند.

به گفته‌ی اعضای تیم همستر کامبت، این بازی حتی پس از لیست شدن توکن خود به فعالیت خود ادامه خواهد داد و کارت‌های جدیدی را برای جذب بازیکنان بیشتر ایجاد خواهد کرد.

هنوز زود است که بگوییم همستر به یک ارز دیجیتال موفق تبدیل خواهد شد یا خیر. این بازی پتانسیل‌های زیادی دارد، اما عوامل مختلفی بر قیمت و آینده‌ی آن تاثیر خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ایردراپ همستر کمبت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *