بهترین کانال‌های سرگرمی و فان در تلگرام

حتما می‌دانید محتواهای مربوط به موضوعات فان و سرگرم‌کننده از محبوب ترین محتواهایی هستند که بیشتر افراد در فضای مجازی به تماشا مطالعه آن‌ها می پردازند. به طور کلی می‌توان گفت که محتواهای فان بیش از هر محتوای دیگری افراد را به خود جذب می‌کند و دارای طرفداران بسیاری خواهد بود، از این رو یکی از گسترده‌ترین بخش‌های مربوط به محتوا در فضای مجازی را کانال‌های تلگرامی تشکیل می‌دهند که محتوای فان و سرگرمی را ارائه می‌دهند.

البته به هر محتوا و مطلبی نمی توان عبارت سرگرم‌کننده را نسبت داد، در نتیجه نمی‌توان به سادگی در میان حجم انبوهی از کانال‌های تلگرام مرتبط با این موضوع کانال‌های فان و سرگرمی را پیدا کرد که دقیقا دارای محتوای سرگرم‌کننده باشند.

در ادامه ما سعی کردیم اطلاعات مفیدی در رابطه با تلگرام رایگان و پرمیوم به شما عزیزان ارائه دهیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام یک اپلیکیشن در حوزه ارتباطی است که افراد بسیاری برای انجام کارهای خود از آن استفاده می‌کنند و در سرتاسر دنیا علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

تمام امکانات این سرویس تا چند سال اخیر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است، و همچنان در دسترس آن‌ها خواهد بود اما مدیران تلگرام با افزایش هزینه‌های این سرویس تصمیم گرفتند که از طریق کاربران خود کسب درآمد کنند، از همین رو اقدام به رونمایی از نسخه تلگرام پرمیوم کردند.

تلگرام پرمیوم دارای قابلیت‌هایب فراتر از تلگرام معمولی است. کاربرانی که به استفاده از تلگرام پرمیوم تمایل دارند، باید با پرداخت مبلغ مشخصی از امکانات و قابلیت‌های این نسخه استفاده نمایند، بهتر است بدانید که کاربران تلگرام رایگان نمی‌توانند به ویژگی‌ها و امکانات تلگرام پرمیوم دسترسی داشته باشند.

تلگرام پرمیوم نسخه غیر رایگان تلگرام است که قابلیت‌های جذابی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با استفاده از تلگرام پرمیوم کاربران به تمامی امکاناتی که تاکنون در نسخه رایگان تلگرام موجود است دسترسی دارند و برای استفاده از این امکانات، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهد بود، اما برای استفاده از امکانات بیشتر تلگرام باید تلگرام پرمیوم را خریداری کنند. تلگرام پریمیوم ویژگی‌هایی دارد که در نسخه رایگان موجود نیست. در ادامه مطلب به توضیحاتی در رابطه با تفاوت این دو نسخه از تلگرام می‌پردازیم.

تفاوت تلگرام رایگان با پرمیوم

نسخه تلگرام پرمیوم محدودیت‌ها را کنار زده و قابلیت‌های بیشتری برای کاربرانش ارائه می‌دهد. امکانات و ویژگی‌های نسخه پرمیوم تلگرام به شرح زیر است:

حذف تبلیغات

در نسخه رایگان تلگرام کاربران در برخی مواقع مجبور به تماشای تبلیغاتی که به صورت خودکار پخش خواهد شد هستند تلگرام، برای کاربران پرمیوم این امکان را فراهم کرده است که شاهد هیچ گونه تبلیغاتی در برنامه نباشند.

تبدیل صوت به متن

از مدت‌ها پیش تلگرام قابلیت پشتیبانی از ارسال پیام‌های صوتی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. تلگرام پرمیوم قادر خواهد بود که گفتار کاربران را در لحظه تایپ کند و در قالب پیام متنی ارسال نماید.

استیکرهای سفارشی شده

نسخه رایگان تلگرام دارای استیکرهای زیادی است اما کاربران نسخه‌ی پریمیوم، استیکرهای بیشتری با قابلیت سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی در اختیار خود خواهند داشت. این استیکرها به نسبت استیکرهای معمولی بزرگتر بوده و جلوه بهتری را نمایش می‌دهند.

سرعت دانلود بالاتر

با نصب تلگرام پریمیوم کاربران می‌توانند با سرعت بالاتری فایل‌های خود را دانلود کنند.

مدیریت بهتر چت‌ها

در تلگرام پرمیوم کاربران به راحتی می‌توانند کانال‌هایی که در آن عضو هستند را مدیریت کنند، به عنوان مثال در تلگرام پرمیوم می‌توان چندین پوشه ایجاد کرد تا صفحه تلگرام شلوغ نشود. همچنین می‌توان تعیین کرد یکی از پوشه‌ها به صورت پیش فرض هنگام باز کردن تلگرام بالا بیاید.

افزایش ظرفیت‌های نسخه پرمیوم

در نسخه رایگان این برنامه کاربر از ظرفیت حداکثر حجم 2 گیگابایت برای آپلود فایل‌ها می‌تواند استفاده کند، اما در تلگرام پرمیوم امکان آپلود فایل‌هایی با حجم 4 گیگابایت هم امکان‌پذیر است. همچنین ظرفیت گروه‌ها در تلگرام پرمیوم به 10 هزار نفر ارتقا یافته است.

عکس پروفایل متحرک

در نسخه رایگان تلگرام کاربران تنها امکان نشان دادن یک تصویر ثابت از ویدئو را به مخاطبین خود دارند اما در تلگرام پرمیوم می‌توان تصویر پروفایل را به صورت متحرک و یا انیمیشن قرار داد.

استفاده از قابلیت آیکون یا نشان‌های ویژه

کاربران تلگرام پریمیوم می‌توانند در کنار نام کاربری خود از آیکون‌های ویژه استفاده نمایند، سایر کاربران با دیدن این نشان‌ها متوجه خواهند شد که فرد از نسخه پرمیوم این سرویس استفاده می‌کند.

سرعت دانلود در تلگرام پرمیوم

سرعت دانلود در تلگرام پرمیوم

حتما تا این قسمت از مطلب متوجه شده‌اید که تلگرام پرمیوم یک نسخه از این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب است و در مقایسه با نسخه رایگان از قابلیت‌های بیشتری برای اشتراک گذاری رسانه‌ها برخوردار است، تلگرام رایگان برای دانلود فایل‌ها سرعت چندان بالایی نخواهد داشت و این مشکل رابجی است و کاربران تلگرام با آن روبرو هستند که مسئله کلافه کننده‌ای خواهد بود. اما کاربران با تهیه اکانت تلگرام پرمیوم قادر هستند که با سرعت بالاتری نسبت به نسخه رایگان فایل‌های مورد نظر خود را دانلود کنند و مورد استفاده قرار دهند.

لذت تماشای فیلم با اکانت تلگرام پرمیوم

همان‌طور که گفتیم با استفاده از سرویس تلگرام کاربران می‌توانند مطابق با سلیقه خود در کانال‌های مختلف عضویت داشته باشند و از محتوای آن‌ها استفاده نمایند، از آن‌جایی که در تلگرام محدودیتی برای اشتراک‌گذاری رسانه‌های مختلف از جمله فیلم، عکس و صدا وجود ندارد و نسخه تلگرام پرمیوم از سرعت دانلود بالاتری برخوردار است کاربر می‌تواند در صورت دسترسی و یافتن فیلم‌های مورد نظر خود، آن‌ها را با سرعت مناسب دانلود کرده و لذت تماشای فیلم را با تلگرام پرمیوم تجربه نماید.

جمع بندی

تلگرام یک برنامه پیام‌رسان محبوب در سرتاسر جهان است که امکان به اشتراک‌گذاری رسانه‌های مختلف را به کاربران خود می‌دهد. تهیه تلگرام غیر رایگان یا همان تلگرام پرمیوم لذت یک تجربه‌ی بدون محدودیت و با سرعت بالاتر را در اختیار افراد قرار می‌دهد، پس در صورت تمایل به اشتراک‌گذاری و دانلود فایل‌های مختلف با سرعت بالاتر از نسخه پرمیوم این سرویس استفاده نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *